سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این کشور در واکنش به حملات تروریستی اوکراین به کریمه و مسکو، حق پاسخ «خشن» را برای خود محفوظ می‌داند.
رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی برای نظامیان و نیروهای امنیتی این کشور گفت که سربازان روس در شورش اخیر، در شرایطی دشوار ایستادگی کردند.
رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی برای نظامیان و نیروهای امنیتی این کشور گفت که سربازان روس در شورش اخیر، در شرایطی دشوار ایستادگی کردند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس پاسخ می‌دهد.
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست امروز شورای امنیت در دیدار با همتای فلسطینی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیگیری حقوق فلسطینیان و اقدامات ضد انسانی «اسرائیل» واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه از اقدام متقابل در برابر اخراج دیپلمات‌های خود از سوئد خبر داد.
بنا به نوشته برخی رسانه‌های غربی، ائتلاف نظامی ناتو با استقرار نظامیان خود در بخش شرقی برای اقدام نظامی علیه روسیه تدارک می‌بیند.
اقدام گازی ترکیه برای کاهش نفوذ روسیه
رئیس جمهور روسیه به نئونازی های اوکراین درباره اقدامات خرابکارانه علیه روس ها هشدار داد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
سیاستمدار اتریشی می گوید کشورهای اروپایی با حذف گاز ارزان قیمت روسیه از سبد وارداتی خود، به زیان خود اقدام کردند.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
معاون وزیر خارجه روسیه اقدامات کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره قتل اسرای جنگی روسیه در دونباس را ناکافی خواند.
پارلمان آلمان روز چهارشنبه قطعنامه‌ای را تصویب کرد که گرسنگی دادن میلیون‌ها اوکراینی در دوران شوروی را نسل‌کشی نامید.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در توییتی خبر داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است درباره پیش‌نویس قطعنامه تحت عنوان «توافقنامه پادمانی ان‌پی‌تی با جمهوری اسلامی ایران» اقدام کند. وی افزود: توافقی رو متن نیست. (لذا) چاره‌ای جز رای‌گیری نیست.
در ادامه سیاست روسیه هراسی محور غرب، مجلس سفلی جمهوری چک با تصویب لایحه ای نظام حاکم بر مسکو را «تروریستی» اعلام کرد!
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.
نمایندگان چین و روسیه اقدام آمریکا و آلبانی در برگزاری جلسه غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تحولات ایران را محکوم کردند.
وزیر خارجه اوکراین اقدام روسیه برای تعلیق توافقنامه صادرات غلات با این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و ناتو به دنبال حل مشکلات خود با روسیه از طریق ایتالیا هستند.
منابع دیپلماتیک اعلام کردند آمریکا می‌خواهد اسلام‌آباد از سیاست بی‌طرفی درباره اوکراین دست بردارد و در سازمان ملل علیه روسیه رأی دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی و حمله به محوطه بیرونی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل را که منجر به کشته شدن دو عضو سفارت روسیه و تعدادی از مراجعان افغانستانی شد، به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اخراج یک کارمند سفارت این کشور در رومانی را در راستای سناریو طراحی شده غرب دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ