شمار ایرانیان متقاضی دریافت پناهندگی از کشور‌های اروپایی در ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر اعلام شده بود که طی ۵ ماه حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر به صورت قطعی و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیرقطعی ثبت نام کرده اند.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
ثبت رکورد توزیع سه میلیون بستنی توسط یک شرکت لبنیات
سوادکوه - سرپرست سازمان امور عشایری ایران گفت: از مجموع حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت جامعه عشایری فقط آمار حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از آنان در مرکز آمار ایران ثبت شده است.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند که استان تهران از این حیث در رده نخست کشور قرار دارد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از ثبت حدود یک میلیون درخواست نیازمندی در سامانه هوشمند امداد(سها) خبر داد.
بیش از یک میلیون بازدید در ایام نوروز ۱۴۰۲ از کاخ‌موزه‌ها و موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد انجام گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۱ تن از ایشان وخیم است.
مشهد ـ مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: آمار کشتار دام از اول امسال تا پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۱۵ هزار و ۴۵۰ رأس در استان ثبت شده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال گذشتهبیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار شرکت هیچ فعالیتی نداشتند که لیست این شرکت‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شده تا به طور کلی غیرفعال شوند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ