اتحادیه اروپا تنها در سال قبل به دلیل تخلفات متعدد اینستاگرام از الزامات این منطقه، به شدت سختگیرانه عمل کرد که منجر به جریمه ۶۴۷ میلیون دلاری اینستاگرام در سه مرحله شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، کشورهای غربی میلیاردها یورو از دارایی‌های خارجی روسیه را مسدود کرده‌اند.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا ۱۰.۸ میلیارد دلار در آمریکای لاتین و کارائیب سرمایه گذاری خواهد کرد.
دولت عراق یک پروژه ۱۷ میلیارد دلاری برای ایجاد یک کریدور حمل و نقلی به سمت مرز این کشور با ترکیه را کلید زده است.
رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپا به دلیل شیوه کنترل اطلاعات کاربران متا، این شرکت را ۱.۲ میلیارد یورو( ۱.۳ میلیارد دلار) جریمه کرده است.
آنتونیو محمد، مربی آرژانتینی، از لیونل مسی دفاع کرد و گفت که پی اس جی با این فرهنگ ضعیف هواداری حتی با میلیاردها هزینه نیز قهرمان چمپیونزلیگ نخواهد شد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که کشورهای اتحادیه اروپا در ادامه کمک‌ها به دولت و ارتش اوکراین، ۱.۵ میلیارد یوروی دیگر اختصاص داده است.
سفیر اسبق ایران در چین گفت: اروپا و آمریکا از این سفر ناراضی هستند و علتش هم این است که طبیعتاً زمینه‌های همکاری و توافقات گسترده بین ایران و چین و امکانات دو طرف برای مبادله و تعامل زیاد است.
مشکل انرژی در کشورمان با بحران انرژی در اروپا قابل مقایسه نیست. صنایع اروپا از بحران انرژی فعلی بسیار متضرر شده اند. کاهش تولید صنایع انرژی بر نظیر فولاد، شیشه سازی و سرامیک سازی بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپا است.
ناظر آنتی تراست اتحادیه اروپا احتمالا به مایکروسافت برای خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» به قیمت ۶۹ میلیارد دلار هشدار می دهد.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
دیمیتری پسکوف گفت: در حالی که اروپایی ها هر روز میلیاردها یورو ضرر می کنند واشنگتن میلیاردها دلار به دست می آورد.
سقوط ۴۰۰ میلیارد دلاری ارزش صنعت فناوری اروپا
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
همانطور که پیش بینی می شد کمیسیون اتحادیه اروپا یک تحقیق کامل درباره فرایند خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» توسط مایکروسافت و به قیمت ۶۹ میلیارد دلار انجام می دهد.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
طی ۵ سال آینده شرکت آمازون بیش از یک میلیارد یورو(۹۷۴.۸ میلیون دلار)  در اروپا برای وانت و کامیون های برقی و مراکز بسته بندی که گازهای گلخانه ای کمی منتشر می کنند، هزینه خواهد کرد.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
دولت اوکراین، کمیسیون اروپا و بانک جهانی با انتشار یک ارزیابی مشترک، مدعی شدند که اقدامات بازسازی اوکراین حدود ۴۰۰ میلیارد دلار هزینه در برخواهد داشت.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
اتحادیه اروپا به زودی بسته جدید کمک های مالی خود برای ارائه به دولت اوکراین را معرفی خواهد کرد.
در حالی که تحریم زغال سنگ روسیه توسط اتحادیه اروپا از ۱۰ اوت ۲۰۲۲ اجرایی شده است، شرکت روسی تولید کننده زغال سنگ نسبت به خطر شوک‌های اجتماعی برای میلیاردها نفر هشدار داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
ابهام در ممنوعیت واردات برنج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ