دادگاه مسکو یک شهروند روس را به دلیل به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده به طور غیابی محاکمه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قسمت جدید مستند تارکد به تشریح نقش یک جاسوس سیا به نام عباس امیرانتظام با توجه به اسناد منتشر نشده لانه جاسوسی میپردازند.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
یک کارشناس امنیتی عراقی به مأموریت جاسوس موساد که به تازگی در این کشور بازداشت شده است، اشاره کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به انتشار گزارش‌های عجیب درباره رویت یک نهنگ «جاسوس» متعلق به مسکو واکنش نشان داد.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به خبر تسنیم درباره لاریجانی می‌گوید: طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه گر هستند یا جاسوس و خائن هستند و خالص نیستند
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.
یک روزنامه آمریکایی درباره علیرضا اکبری، جاسوس بریتانیایی نوشت: وی فردی بود که اطلاعات مربوط به تاسیسات فردو را به انگلیس لو داد.
براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یک تبعه افغان به اتهام جاسوسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مازندران شناسایی و دستگیر شد.
این ربات جاسوسی روسی به شکل یک سنگ یا صخره است. نمونه اولیه آن می‌تواند حرکت کرده و تصویر و صدا را نیز منتقل کند.
یک روزنامه انگلیسی در مطلبی با اشاره به اعدام جاسوس انگلیس در تهران، موضع گیری دولت لندن در برابر این اقدام را سراسر ضعف دانست.
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس امروز با اتخاذ موضعی مداخله جویانه اعلام کرد که لندن خواستار آزادی جاسوس بازداشت شده این کشور در ایران شده است!
دستگاه امنیتی ترکیه امروز چهارشنبه از بازداشت عوامل مرتبط با یک شبکه جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.
روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک شروع خواهد شد.
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
یک نگهبان امنیتی که برای سفارت انگلیس در برلین کار می‌کرد، به انتقال مطالب محرمانه به وابسته نظامی روسیه متهم شد.
یونان با تصویب قانونی فروش جاسوس افزار را به زودی ممنوع خواهد کرد. طبق گزارش یک روزنامه بیش از ۳۰ نفر از جمله وزرا و تجار با استفاده از یک بدافزار موبایل تحت نظارت دولت قرار گرفته اند.
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جالب است غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می‌کنند، اما یک دفعه دم خروس آنها بیرون می‌زند و جاسوس به ایران می‌فرستند.
فیلمی از اعترافات جاسوسان فرانسوی منتشر شده که در آن اقداماتی که برای ایجاد آشوب در ایران انجام داده‌اند را تشریح کرده‌اند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور گفت: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ