نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقامات نظامی پیشین این رژیم را عامل اصلی تحریک اعتراضات علیه خود معرفی کرد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی درباره گفتگوهای اخیر در موضوع هسته‌ای ایران، به اتهام‌زنی علیه یکدیگر پرداختند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
نخست وزیر پیشین پاکستان پس از آزادی از بازداشت در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر، برگزاری انتخابات را تنها راه برقراری ثبات در کشورش دانست.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای نتانیاهو «مسئله ایران هراسی بخشی از سیاست‌های ارعاب هیستریک است.»
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از کشورهای جهان خواست کابینه بنیامین نتانیاهو را تحریم کنند.
نخست وزیر پیشین لبنان به اتهامات دو مهماندار هواپیما که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند، پاسخ داد.
نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به توافق ایران و عربستان از کابینه نتانیاهو انتقاد کرد و گفت که این توافق شکستی مفتضحانه برای دولت رژیم صهیونیستی بوده و در نتیجه ضعف و اختلافات داخلی بوجود آمد.
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت که غرب به راهبرد گسترده‌تری برای مقاومت در برابر روسیه با ارائه حمایت از قاره آفریقا نیاز دارد.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی مدعی شد در اوایل عملیات نظامی روسیه در اوکراین، رئیس‌جمهور روسیه به او قول داده که رئیس‌جمهور اوکراین را به قتل نرساند.
نماینده ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی برای جلوگیری از شکایت علیه خود به امارات گریخت.
«آندرس فوگ راسموسن» دبیرکل پیشین ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک امروز وارد جزیره تایوان شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به پرداخت غرامت ۲۸ هزار دلاری محکوم شد.
اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر پیشین این رژیم را به تشکیل دولت جدید مکلف کرد.
به گفته «لیام فاکس» وزیر دفاع پیشین و متحد سوناک در مورد ایران، نخست‌وزیر تازه بریتانیا موضعی «بغایت تندتر» و «سرسختانه تر» از وزارت خارجه دوره جانسون خواهد داشت.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با طرح انتقاداتی تند از رئیس حزب لیکود و ضعیف توصیف کردن او، گفت: خطر دوباره به قدرت رسیدن نتانیاهو از توافق هسته ای برای اسرائیل بیشتر است.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با نخست وزیر موقت این رژیم حمایت خود از تجاوز نظامی به نوار غزه را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ