وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دبیرکل حزب الله لبنان بهتر از هر کسی به اوضاع سست و شکننده این رژیم واقف است.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نسبت به تبعات خطرناک تصویب لایحه قانون نظامی جدید در این رژیم هشدار داد.
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به متشنج شدن روابط این رژیم با آمریکا اذعان کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وخیم شدن اوضاع در این رژیم و شدت گرفتن درخواست‌های نظامیان مبنی بر ترک خدمت نظامی در اعتراض به تصویب لایحه اصلاحات قضائی، واکنش نشان داد.
ایگور استرلکوف، تحلیلگر جنگ، وزیر دفاع سابق جمهوری خلق دونتسک، ادعا کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، با افراد ناشناس در حلقه پوتین در تلاش برای برکناری دیکتاتور عمل می‌کند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حادثه امروز در نقاط مرزی اراضی اشغالی با مصر که طی آن سه نظامی صهیونیست کشته شدند را دردناک توصیف کرد.
نخست وزیر سابق مالزی می‌گوید که مقامات آمریکایی با اقدامات‌شان، دو بلوک متخاصم را روبه‌روی یکدیگر قرار داده و این تقابل بشریت را به جنگ جهانی سوق می‌دهد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نخست وزیر این رژیم برای کناره‌گیری از سیاست گفت: نتانیاهو اسیر افراط‌گرایان شده و وضعیت شخصی او و وضعیت ملی ما آشفته است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست فورا «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه خود را برکنار کند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر کنونی این رژیم خواست تا وزیر امنیت داخلی اسرائیل را برکنار کند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول شعله ور شدن اوضاع در منطقه حواره واقع در جنوب نابلس دانست.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم نسبت به خطر حقیقی بروز جنگ داخلی در این رژیم هشدار داد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار از سرگیری ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شد.
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
«بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی مسئولیت وقوع هر گونه جنگ داخلی در این رژیم را بر عهده بنیامین نتانیاهو دانست.
نخست وزیر سابق ایتالیا مدعی شد تنها کسی که می تواند به بحران در اوکراین خاتمه دهد، رئیس جمهور روسیه است.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اظهارات جو بایدن رئیس جمهور این کشور درباره خطرات جنگ هسته ای را بی پروایانه و بدون ملاحظه خواند.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که هدف غرب از تحریم ها و تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور، بی ثبات کردن روسیه است.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.
وزیر خارجه سابق آمریکا (از ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۷) امروز اعلام کرد: آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین بر سر مسائلی است که تا حدی خودش آن ها را ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ