سید محمد موسوی و امین اسماعیل نژاد روابط گرمی پیدا کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفتی‌ها به سبک حسن الهیدوس خود را پس از برد به خواب زدند تا از برد ساده تیمشان بگویند.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
در فاصله کمتر از یک هفته تا قهرمانی آسیا تنور این رقابت‌ها داغ‌تر از هر وقت دیگری است.
مهدی قایدی می گوید که مردم، تا حدی کری های فوتبالی را می پذیرند ولی فراتر از آن، توهین محسوب می شود.
پاسخ مبارزان مقاومت فلسطین به نیروهای اشغالگر صهیونیستی در نزدیکی کریات اربع به درگیری در این منطقه انجامید.
در یکی از سکانس‌های سریال هوم‌لند، اعضای سازمان سیا می‌خواستند کسی را تهدید کنند تا او تغییر موضع دهد. کری متیسون، شخصیت اصلی سریال، که یکی از جاسوسان کارکشتۀ سیا هم بود، به همکارانش گفت: وقتی کسی را تهدید می‌کنیم، باید آماده باشیم تهدیدمان را عملی کنیم.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
سرمربی فجرسپاسی می‌گوید این تیم تا روز آخر برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
دروازه بان پیشین تیم ملی ایران با انتقاد از داوران بازی های سپاهان در هفته های اخیر گفت: رقابت قهرمانی تا هفته پایانی لیگ برتر ادامه دارد اما معتقدم حق سپاهان جام قهرمانی است.
دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، از بازیکنانش درخواست تا با توجه به شرایط جدول بوندسلیگا، در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت تلاش زیادی کنند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی در کریات اربع در نزدیکی الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی که چند هفته پیش به اصفهان رفته بود، پیراهن سپاهان را پوشید تا رسما به این تیم ملحق شود.
مهاجم تراکتور می‌گوید آماده گلزنی مقابل پرسپولیس است و انگیزه زیادی هم دارد.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور اقلیمی می گوید این کشور در تلاش است تا چین را به مباحث اقلیمی بین المللی وارد کند.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری که چندان هم دوستانه نبود و با کری و هیجان بالایی تا ثانیه‌هایی پایانی دنبال شد، به تساوی پرگل دو – دو دست یافتند.
بر اثر عملیات تیراندازی در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل کرانه باختری حداقل یک صهیونیست به هلاکت رسید.
ترامپ درباره جان کری گفت: «او فکر می‌کرد ایران خواهد گفت دست شما درد نکند ایالات متحده آمریکا، باورمان نمی‌شود که بین صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار به ما دادید! اما نتیجه واقعی این بود که جسارت ایران بیشتر شود».
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ