سپاهان و پرسپولیس در دیداری که چندان هم دوستانه نبود و با کری و هیجان بالایی تا ثانیه‌هایی پایانی دنبال شد، به تساوی پرگل دو – دو دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود آرمات بعد از قهرمانی آسیا به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.
پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!
اختصاصی تابناک: کلودیو افوسو مهاجم انگلیسی-غنایی در پرسپولیس
تا تکمیل شدن لیست تیم ملی فقط خط خوردن یک بازیکن دیگر مانده است.
ثانیه به ثانیه به شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر نزدیک می شویم. به همین بهانه بد نیست نگاهی به نفر اول نیمکت تیم های لیگ برتر بیاندازیم.
پنجره پرسپوليس باز شده و این تیم مشکلی برای بازی هفته اول خود مقابل آلومینیوم ندارد.
جوانان والیبال ایران که چند روز پیش به قهرمانی جهان رسیدند حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پاسخ عجیب و غیرمنتظره‌ای به سوالی داد که دقیقا به خاطر همان به سراغش رفته بودیم.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی که به صورت اتفاقی رخ نداد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
پاسخ استفان آنتیگا برای حضور در تیم ملی والیبال ایران مشخص شده است.
صابر کاظمی احتمالا در اردوی جدید تیم ملی والیبال حضور خواهد داشت.
در طول سالیان اخیر هواداران متمول یکی از مسیر‌هایی بوده‌اند که باشگاه‌ها را در بزنگاه‌های خاص حمایت کرده‌اند؛ از انصاری برای آبی‌ها تا هدایتی برای پرسپوليس اما طی سالیان اخیر نامی جدید حول قرمزها مطرح شده است: محمد یوسفی!
با توجه به جدایی احمد گوهری و شرایط لیست سرخ‌ها، اکنون پرسپولیس به شدت به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی است.
شاگردان جواد نکونام اردوی آماده‌سازی خود برای لیگ بیست و سوم را در کردان کرج برپا خواهند کرد.
بانوی ورزشکار ایرانی در ۲ مسابقه پیاپی حاضر به رقابت با حریف اسرائیلی نشد و مدال برنز مسابقات جهانی جوجیتسو را به خود اختصاص داد.
در مسابقه سراسری بریتانیا با سوژه «کثیف‌ترین رادیو»، رادیوی کریستوفر کیچن‌ساید ۳۷ ساله و ساختمان‌ساز توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، به تندی به انتقاد از نحوه داوری مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال پرداخت.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
برگ زرین بهترین فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران به امیر پذیرفته و انجمن سینمای جوانان ایران برای فیلم «اندروا» اختصاص پیدا کرد. جایزه بهترین فیلم داستانی بخش بین‌الملل به «پنجره‌های قدیمی» به کارگردانی میتهم ریدا از انگلستان اهدا شد.
رقابت های لیگ برتر والیبال ایران امروز آغاز می‌شود یک مسابقه به شکل زنده از آنتن پخش خواهد شد.
وقتی باشگاه‌های پرهزینه ایران ، در زمینه امکانات زیرساختی، سیستم مدیریتی، تیم‌های پایه، درآمدزایی حرفه‌ای، حق پخش تلویزیونی، زمین اختصاصی تمرین و مسابقه و دهها آیتم دیگر هیچ پیشرفتی نداشته‌اند، طبیعی است که کارشناسان کنفدراسیون ، چنین لیگی را از شرایط حرفه‌ای خارج کنند تا این موارد اصلاح و به استاندارد لازم برسد.
کالج سلطنتی پزشکان عمومی استرالیا، سندرم SADS را به عنوان یک اصطلاح فراگیر برای مرگ‌های غیرمنتظره در میان بزرگسالان جوان تعریف کرده که بیشتر در میان افراد زیر ۴۰ سال رایج است. این اصطلاح زمانی به کار می‌رود که کالبد شکافی پس از مرگ قادر به تعیین علت مرگ نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ