محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
فیفا در حالی پاداش جام جهانی را اعلام کرده که السد بیشترین درآمد را در بین تیم‌های آسیایی خواهد داشت.
خطیب نماز عید قربان گفت: به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبرهای پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت:به آمریکا و اروپا می‌گویم، سرنوشت محتوم همه مخالفینی که شما برای ملت ایران درست می‌کنید شکست است.
وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که شورش واگنر از مشکلات داخلی روسیه پرده برداشت.
ولید رکراکی سرمربی مراکش عملکرد بازیکنانش را ناامیدکننده خواند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: شکست ملوان نشانه دیگری از یکپارچگی و اتحاد استقلال بود.
پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه 2023 با خریدهای بزرگ و گاهی غیرمنتظره بالاخره بسته شد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است عملکرد خوب آرسنال در چند ماه اخیر باعث ناامیدی همه از شکست این تیم برابر سیتی شده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار ایرلو گفت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد.
مهاجم نیجیریه‌ای مس رفسنجان معتقد است مراکش بازیکنان با کیفیت و مربی کاربلدی برای رسیدن به نیمه نهایی داشت.
اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی به تمجید از میزبانی قطر از مسابقات جام جهانی پرداخت.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل لهستان گفت با توجه به شکست آرژانتین مقابل عربستان، دیدار بعدی تیمش مقابل آلبی‌سلسته تعیین‌کننده خواهد بود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: این طور نیست که حالا چون یک مدال در جام جهانی گرفتیم همه تیم ها را شکست می‌دهیم.
فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده دو شهید مدافع امنیت گفت: دشمنان به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما شکست خوردند.
ژاوی پس از هر ناکامی بارسا بهانه و توجیه خود را دارد. یک روز داور و روز دیگر اشتباهات فردی اما واقعیت این است که علی‌رغم وعده‌ها، بارسا با او نه زیبا بازی می‌کند و نه خوب نتیجه می‌گیرد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، شکست تیمش برابر اینتر را غیرمنصفانه خواند و گفت که داور باید در مورد تصمیمات جنجالی اش توضیح بدهد.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر شکست ائتلاف متجاوز سعودی در تحقق اهداف خود علیه ملت یمن، گفت: امنیت و ثبات یمن به نفع همه همسایگان است.
رئیس جمهور شیلی پس از شکست همه پرسی قانون اساسی برای انجام اصلاحات مورد نظر خود، کابینه این کشور را تغییر اساسی داد.
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است همه تیم‌ها در این فصل کار سختی دارند و هیچ بازی راحتی در انتظارشان نیست.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ