آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی که چند هفته پیش به اصفهان رفته بود، پیراهن سپاهان را پوشید تا رسما به این تیم ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۷۱۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۸۹۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
فرمانده کل ارتش در ارتباط تلفنی با ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، اهتزاز پرچم ایران در اقیانوس‌های دوردست را از دستاوردهای رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ برشمرد و آن را نشانه اراده ملی دانست.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۰۹۱۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۱۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۶۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۷۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱در نهایت با افزایش ۱۲۱۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۶۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۴۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۰۵۸ واحدی بر روی کانال ییک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۳۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۲۲۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۹۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
صبح امروز جلسه‌ای با حضور برخی نمایندگان مجلس با فعالان بازار سرمایه برگزار شد. عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مسائل مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.
بیش از ۲۰ روز از ابلاغ ۵ فرمان بورس توسط معاون اول رئیس جمهور می گذرد؛ ۵ فرمانی که در آن سیاست‌های حمایتی دولت از بورس طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نفت، سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کل بانک مرکزی ابلاغ شد.
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
به طور کلی به نظر می‌رسد که بازار تا فصل مجامع شرکت‌ها رفتار بهتری را نسبت به ۱۸ ماه گذشته از خود نشان دهد و می‌توان اعلام کرد که در صورت ثبات در قیمت‌های جهانی روند بازار در شرکت‌های صادراتی بسیار مثبت خواهد بود.
دادستان کل کشور در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای‌ عالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید کرد.
صندوق پالایشی یکم در مجمع ۲۰ بهمن ماه ۶۰۰ تومان سود نقدی تقسیم نمود و در سامانه کدال در خصوص نحوه پرداخت سود سهامداران شفاف سازی کرد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس، سامانه سانا را سامانه‌ای بومی به‌منظور ثبت چک لیست‌های آنلاین و تخلفات شناسایی شده و پیگیری اقدامات نظارتی خواند و ابراز داشت: دسترسی به بانک‌های اقلام اطلاعاتی مورد نیاز در فرآیند نظارتی، تهیه چک لیست آنلاین سیستمی، وجود تحلیل‌گر گزارش‌های سامانه بیدار، ثبت تخلفات و اقلام اطلاعاتی مرتبط با آن به صورت متمرکز و رابطه‌ای و ثبت رویداد‌های بازار سرمایه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۳۵۲۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ