نماینده ویژه دولت آمریکا در امور اقلیمی می گوید این کشور در تلاش است تا چین را به مباحث اقلیمی بین المللی وارد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
زامبی‌ها به آن شکلی که ما می‌شناسیم شاید فقط در فیلم‌ها باشند؛ اما جانورانی در دنیای واقعی هستند که برخی از ویژگی‌هایشان بی‌شباهت به زامبی نیست. کرم استخوان یا کرم زامبی یکی از این جانوران است.
فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا امروز درحالی وارد پکن شد که قرار است مذاکرات «جدی و عمیق» وی با مقامات چینی از فردا دوشنبه آغاز شود.
وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفت‌وگویی اذعان کرد که حمله آمریکا علیه عراق با بهانه‌های ساختگی آغاز شده که وی مدعی شد آن موقع کسی نمی‌دانست که این اسناد دروغ هستند.
اداره شیلات نروژ اعلام کرده به احتمال زیاد این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ چون این نهنگ بسیار اهلی بوده و به وجود انسان‌ها عادت کرده است و بر خلاف دیگر نهنگ‌های وحشی به کشتی‌ها نزدیک می‌شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: علاقه داریم تا از طریق نمایشگاه کتاب تهران که یک رویداد بسیار مهم بین‌المللی است شاخص‌های محیط زیستی را به دانش آموزان و کودکان معرفی کنیم
«جانوری که روی زمین می‌خزد»؛ این جمله، معنی کلمه‌ای است که محلی‌ها برای تمساح مردابی در ایران به کار می‌برند. با اینکه این جانور قرن‌هاست که در ایران زندگی می‌کند و ردپای آن را در متون ادبی ما مانند شاهنامه با نام نهنگ می‌توان یافت، اما بررسی علمی آن در ایران، به نیم قرن هم نمی‌رسد.
سازمان حفاظت از محیط زیست و جهاددانشگاهی توافق نامه ای در راستای حفاظت و احیای منابع ژنتیکی جانوری در معرض خطر انقراض ایران منعقد کردند.
سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
پولک پوست ها با زبان دراز و باریک و بزاق چسبناک، مورچه ها و موریانه هارا می خورند. آنها زمان احساس خطر مانند جوجه تیغی خود را جمع می کنند و تنها کفتار و گربه ایان بزرگ قادر به نفوذ به پوشش فلسی آن ها هستند.
نام هیچ جانوری در اقیانوس به اندازه کوسه بزرگ سفید وحشت‌آفرین نیست، اما همین هیولاها از ترس شکارچی دیگری میدان را خالی کرده‌اند.
چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.
بر اساس مطالعات محققان مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ژن های «میتوکندریایی» به عنوان مارکرهای مولکولی قوی برای شناسایی گونه ها در تحقیقات جانوری معرفی شدند.
مسئول موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نمایش ۹۰۰ گونه جانوری ایران و دنیا در این موزه گفت: این موزه دارای تونل زیر آب و غرفه نمونه‌های منقرض شده جانوران است.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در دهه سی تا پنجاه یک خسارت جدی در حفظ گونه‌ها داشته‌ایم.
ترامپ درباره جان کری گفت: «او فکر می‌کرد ایران خواهد گفت دست شما درد نکند ایالات متحده آمریکا، باورمان نمی‌شود که بین صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار به ما دادید! اما نتیجه واقعی این بود که جسارت ایران بیشتر شود».
نماینده دولت آمریکا در امور اقلیمی در سخنانی عوام فریبانه خواستار بازگشت چین به مذاکره با کشورش شد.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
تصاویر حیرت‌برانگیز از حجم آب و گونه‌های جانوری دریاچه ارومیه در دهه ۵۰ شمسی را در ویدئو زیر ببینید.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.
متخصص زیست‌شناسی جانوری گفت: بر اساس مطالعات انجام شده تعداد روباه‌ها در پهنه شرق و شمال شرق تهران بیشتر از سایر مناطق است. به عنوان نمونه اخیرا در پارک لاله، بوستان یاس فاطمی حتی موزه حیات وحش و طبیعت دارآباد تعدادی روباه مشاهده شده است. روباه‌های موزه دارآباد بعضا حیوانات موزه را می‌خورند، اما مسئولین موزه عمدا نه تنها آن‌ها را شکار نمی‌کنند بلکه از آن‌ها حفاظت نیز می‌کنند چراکه برای مردم جذابیت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ