ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور دربی پایتخت اعلام کرد قصدی برای خداحافظی ندارد و سال آینده نیز به کارش ادامه می‌دهد‌.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
در فاصله چند ساعت مانده تا شروع دربی فینال جام حذفی مردم به شدت از قیمت سرسام‌آور بلیت ناراضی هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان تحت عنوان دربی خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است.
قضاوت بازی مس کرمان و مس رفسنجان به اشکان خورشیدی سپرده شد.
دیاباته مصدوم شد و دربی را هم ازدست داد
نساجی از مس هم کامبک خورد، دربی نفتی مساوی شد
دربی حساس شهر ریاض بین الهلال و النصر با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
امیر عرب براقی که یکی از نامزدهای قضاوت دربی بود در هفته سیزدهم لیگ برتر هم قضاوت نگرفت!
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
دو بازیکن استقلال به طور قطعی در مسابقه با پرسپولیس غایب خواهند بود.
تهران این بار قرار است در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم حدود دو ماه در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفتند.
بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
استقلال هم بدون محروم به دربی رسید
سرمربی ذوب‌آهن از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.
مربی ذوب آهن در آستانه دربی اصفهان و در شرایطی که تجربه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه دارد، از امیدواری‌اش برای اولین برد فصل می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ