ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
دیوید بکام فاش کرد بعد از اینکه فرگوسن او را مجبور به ترک منچستریونایتد کرد، تا سه سال بازی‌های این تیم را تماشا نکرده است.
ملی‌پوش تیراندازی می‌گوید با وجودی که سطح رکوردهایش با برنامه‌ها و تصمیمات مربی تیم ملی پایین آمده اما او را مجبور به انصراف کتبی از مسابقات قهرمانی آسیا کرده‌اند.
با توجه به نرسیدن تاتنهام به چهار رده اول جدول لیگ انگلیس، این باشگاه اجباری در خرید دائمی کولوسفسکی نخواهد داشت.
جوزپ مینگییا، استعدایاب و مدیربرنامه های سابق فوتبال، معتقد است ژاوی به دلیل فقر هافبک خوب و ارزشمند مجبور به استفاده از گاوی در ترکیب ثابت است.
آئدون که بلندی موی او تا سال پاهایش می‌رسد برای بازی کردن مجبور است از سه قسمت مو‌های خود را با کش ببندد.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
دیدیه دشان بعد از جنجال اظهارات رئیس سابق فدراسیون فرانسه علیه زیدان مجبور به موضع‌گیری شد و گفت با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان برای اسطوره فوتبال فرانسه احترام قائل است.
پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور یکماه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند ولی تماسی رسمی با او گرفته نشد و او مجبور شد پیشنهاد آجورلو را قبول کند
پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور یکماه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند ولی تماسی رسمی با او گرفته نشد و او مجبور شد پیشنهاد آجورلو را قبول کند
درحقیقت مهدی تاج تقصیری ندارد. او اگر از دل یک سیستم سالم و روشن بالا می‌آمد یا باید تا امروز استعفا می‌داد و می‌رفت پی کارش یا باید توسط همان سیستم مجبور به پاسخگویی می‌شد. سیستمی که او را برکشیده است، هرچه هست، ربطی به فوتبال ندارد که اگر داشت با چنین فاجعه‌ای مواجه نمی‌شدیم.
پست جعلی نخست وزیر کانادا پیش از او توسط چهره‌هایی از جمله سوفی ترنر بازیگر کانادایی و ویولا دیویس بازیگر آمریکایی به اشتراک گذاشته شده و به مدت ۱۲ ساعت در دسترس بود.
بحران دارو به اوج خود رسید؛ آن‌چنان‌که نمایندگان مجبور شدند وزیر بهداشت را به مجلس فرا بخوانند و او را درباره طرح دارویار مورد بازخواست قرار دهند؛ اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و در نهایت محمدباقر قالیباف تا ابتدای زمستان به وزیر فرصت داد تا بحران موجود را حل و فصل کند.
آمادو برنابئو، پدربزرگ جرارد پیکه، معتقد است که او می توانست سال های بیشتری برای بارسا بازی کند ولی در باشگاه شرایطی ایجاد کردند تا مجبور به بازنشستگی شود.
«جیدیپ بینز» شروع به بررسی چگونگی انتقال استرس از فردی به فرد دیگر در موش‌ها کرد. او متوجه شد که یک موش هنگام استرس از غدد مقعدی خود عامل شیمیایی فِرِمون را ترشح می‌کند که سپس توسط موش مجاور استشمام می‌شود. اتصالات عصبی در موشی که بوی فرمون ترشح شده را استشمام می‌کند تغییر می‌کند و شبیه به موشی می‌شود که برای اولین بار عامل استرس‌زا را تجربه کرده است.
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.
پرهام پسر ۱۵ساله‌ای است که به اتهام حمل مواد مخدر به زودی محاکمه می‌شود. او در خیابان دستفروشی می‌کرد و همین هم راه خرده‌فروشی مواد را برای او باز کرد.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ