به گفته سخنگوی صنعت برق پاداش کاهش مصرف در بخش خانگی فقط برای کسانی بود که زیر الگو، مصرف داشتند؛ استقبال خوبی شد و کاهش ۴ درصدی مشترکان پر مصرف محقق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
محرابیان گفت: قبوض صادر شده در خرداد ماه حاکی از آن است که ۴۰ درصد از مشترکان تهران نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشتند.
محرابیان وزیر نیرو گفت:امروز اولین روز اجرای طرح پاداش کاهش مصرف برق بود که طبق اعداد دیسپاچینگ ۷۹۸ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.
مدیر بهره برداری از تأسیسات شهری آبفای تهران گفت:منابع آبی مانند سایر انرژی‌ها نظیر گاز و برق به راحتی خارج از حوزه قابل انتقال نبوده و باید رفتاری که نسبت به آب شرب را داریم تغییر داد.
با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان مصرف برق و گاز خود را تنها ۱۰ درصد کاهش دهند، مشکلی در تامین برق پایدار و تامین سوخت اصلی نیروگاه‌ها نخواهیم داشت.
مدیرکل دفتر تجارت وزارت جهادکشاورزی گفت: میزان تعهدات ارزی صادرات چهار محصول کشاورزی به منظور تسهیل صادرات کاهش یافت.
وزیر نفت گفت: آن دسته از مشترکین گاز که نسبت به سال گذشته و ماه مشابه در سقف مصرف داشته یا حتی کاهش مصرف داشته اند، به همان میزان از شرکت ملی گاز بستانکار می شوند.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به رشد ۴ درصدی صادرات غیرنفتی به عراق در ۸ ماه نخست امسال، از کاهش ۱.۶ میلیارد دلاری صادرات گاز طبیعی به عراق خبر داد.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۳ درصدی تردد در جاده ها خبر داد و گفت: محورهای ۴ استان بارانی هستند.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
تصمیمات اوپک لایه‌های سیاسی دارد، واردات بنزین نداریم ، کاهش ۱۸ درصدی آب سد ها نسبت به سال گذشته و قطع انشعاب مشترکان پرمصرف مصرف از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
معاون کیفیت ایران خودرو از کاهش ۳۸ درصدی شکایات مشتریان در حوزه کیفیت محصولات در مردادماه امسال نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
مدیرکل فروش و خدمات مشترکان توانیر گفت: برنامه پاداش ۵ برابر تعرفه که به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف اجرا شد، ابتکار خوبی بود که باتوجه‌به آمارها حدود ۴۰ درصد از مشترکان مشمول پاداش شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ