رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۳ درصدی تردد در جاده ها خبر داد و گفت: محورهای ۴ استان بارانی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مراجعات ثبت شرکت‌ها از طریق امضای الکترونیک و پرداخت الکترونیک از ماه گذشته کاهش ۷۰ درصدی داشته است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی ۳/۸ درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۲۰ درصدی مقدار عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که قاچاق پوشاک که طی سالهای گذشته به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده بود هم اکنون به یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور، کاهش ۷۵ درصدی کودکان در شیرخوارگاه‌های بهزیستی به دلیل افزایش فرزندخواندگی خبر داد.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به شرایط کنونی، احتمالاً تا پایان هفته مجدد کاهش یک تا ۳ درصدی در قیمت‌ طلا و سکه داشته باشیم.
طی هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ درصدی همراه بود و شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۳.۵ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و کاهش ارزش معاملات خرد سهام به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان نشان از روز‌های کم‌رمقی در بازار سهام داشت. بازار سرمایه در معاملات امروز و قبل از تعطیلات سبزپوش می‌شود؟
جوهری گفت: سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور رو به کاهش است به طوری که در سال گذشته سهم سی ان جی در سبد سوخت ۲۰ درصد بود که در سال جاری به ۱۷ درصد رسیده است.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
آخرین اطلاعات دریافتی مرکز مدیریت راه‌های کشور از ۲ هزار و ۵۳۷ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری کاهش ۴.۵ درصدی تردد را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از کاهش ۳.۸ درصدی ترددهای برون شهری در مقایسه با روز قبل خبر داد.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
وزارت صمت در گزارشی ضمن تشریح جزئیات تولید و صادرات مواد معدنی در نیمه نخست سال جاری، از رشد ۳ درصدی صادرات سیمان، رشد ۱۶۲ درصدی صادرات گندله آهن و کاهش ۴۱ درصدی صادرات سنگ آهن خبر داد.
دبیر اجرایی اتحادیه صادرکنندگان خشکبار با اشاره به تعرفه نیم درصدی و غیررقابتی شدن محصولات باغی گفت: امسال خشکبار از ۳ میلیارد دلار صادرات سال گذشته به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده است.
رئیس پلیس راهور از ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد کاهش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ