مدیرکل فروش و خدمات مشترکان توانیر گفت: برنامه پاداش ۵ برابر تعرفه که به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف اجرا شد، ابتکار خوبی بود که باتوجه‌به آمارها حدود ۴۰ درصد از مشترکان مشمول پاداش شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند سبزیجات برگدار با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ همراه هستند. تحقیقات دانشگاه لستر نشان می‌دهد که مصرف نیم وعده روزانه کلم بروکلی شانس ابتلا به بیماری دیابت را به میزان ۱۴ درصد کاهش می‌دهد.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرونده‌های قصاص نفس استان در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۴ درصدی به نسبت سال ۱۴۰۰ مواجه بوده است.
شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری از جمله مناطق مرزی سیستان و بلوچستان است که ۹۰ درصد جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند و در بعضی از مناطق روستایی این شهرستان هیچ گونه ارتباط اینترنتی وجود ندارد.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
طی روز گذشته مصرف گاز تهرانی ها از ۱۲۵ میلیون در بخش خانگی گذر کرد یعنی ۱۴ درصد مصرف گاز خانگی در کل کشور در تهران است که این مساله درخور توجه است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: اعطای تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان با نرخ ترجیحی ۱۴ درصد برای واحدهای تولیدی خرد و کوچک دانش بنیان یا صادراتی در دستور کار قرار گرفته است.
اصفهان- مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره ۶ سد بزرگ این استان به ۱۸۵ میلیون مترمکعب رسیده، گفت: مجموع پرشدگی این سدها ۱۴ درصد است.
دفتر مرکزی آمار سودان از کاهش ۱۴ درصدی تورم ماهانه در این کشور خبر داد.
پیشاهنگ گفت: از ۱۳۲ نیروگاه موجود در کشور تنها ۱۴ نیروگاه از سوخت مازوت استفاده می کنند که این ۱۰ درصد از نیروگاه های کشور است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نوپا بودن نیاز به حمایت مالی شدیدی دارند. بانک صادرات در همین راستا سابقه‌ای موثر داشته به نحوی که سهم این بانک از ١٤ درصد در نظام بانکی فراتر رفته است.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد نسبت به مدت زمان مشابه درسال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد نسبت به مدت زمان مشابه درسال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.
الاهلی در هفته نخست لیگ ستارگان قطر در حالیکه دو بازیکن ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت برابر "ام صلال" به پیروزی دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ