با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترویج بدحجابی در سطح جامعه باید برخورد جدی شود چرا که کار فرهنگی برای افراد ناآگاه است، ولی برخورد قهری برای کسانی که تشکیلاتی ترویج بدحجابی می‌کنند؛ الزامی است.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: دولت انقلابی باید با اقدام هتک حرمت به قرآن کریم که در سوئد انجام شد، برخورد جدی کند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت بازگشت حجاج بیت الله الحرام، از برخورد با شخص یا اشخاصی که در مراسم استقبال از حجاج اقدام به تیراندازی می کنند خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تنها تا ظهر سه شنبه منتظر حضور عیسی آل کثیر در تمرینات پیش فصل می‌ماند.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برخورد با سارقان به صورت ویژه و جدی از سوی دستگاه قضای استان در دست اجرا است.
وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می‌کند.
سمنان- معاون دادستان مرکز استان از برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: دستگاه قضایی برخورد بدون مماشاتی با متخلفان دارد.
میامی- امام جمعه میامی بابیان اینکه از دادگستری توقع می‌رود با سوداگران قاچاق چوب تاغ در میامی به طور جد برخورد کند، گفت: طبیعت خوب نیازمند همراهی مردم و ارگان ها است.
مشهد ـ رئیس اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با عرضه کالاهای تقلبی و بی کیفیت در اطراف حرم برخورد جدی می‌شود، نظارت‌ها را نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خواهیم کرد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
مشهد ـ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آن‌ها برخورد خواهد شد.
یک نماینده مجلس گفت: باید قانون مجلس در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار حتما اجرایی شود. اگر دستگاهی برای اجرای این قانون مشکل دارد اعلام کند تا این مشکلات با کمک سایر دستگاه ها حل و فصل شود.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با اغتشاش گران مطالبه مردمی است، گفت: پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخورد می کند.
رشت- استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی با متعرضان به طبیعت بکر این استان گفت: تالاب انزلی را با نگاه ملی و مدیریت جهادی احیا می کنیم.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.
مدیرعامل اسبق استقلال مدعی شده که استراماچونی قصد داشته به ایران بازگردد اما برخی دستورات مانع از بازگشت سرمربی ایتالیایی شده است.
از آنجایی که او در این مبارزات، خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.
به نظر می‌رسد سجاد غریبی ورزشکار اینستاگرامی ایرانی در بازگشت به کشور با برخورد و توبیخ از سوی مسئولان مربوطه مواجه بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ