وزیر نفت گفت: آن دسته از مشترکین گاز که نسبت به سال گذشته و ماه مشابه در سقف مصرف داشته یا حتی کاهش مصرف داشته اند، به همان میزان از شرکت ملی گاز بستانکار می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
گلکسی A۵۴ با چیپست اختصاصی جدید سامسونگ به نام Exynos ۱۳۸۰ به دست مشتریان می‌رسد. این چیپ ۵ نانومتری در واقع نسخه بهبود یافته همان چیپ Exynos ۱۲۸۰ است که در گلکسی A۵۳ به‌کار رفته بود. پردازنده اگزینوس ١٣٨۰ شامل ۴ هسته قدرتمند ٢.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ در کنار ۴ هسته کم‌مصرف ٢.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دیجیاتو مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی را در اختیار دارد.
این روزها برخی نانوایی‌های سطح شهرتهران به کم فروشی اقدام می‌کنند؛ کاهش وزن چانه نان هم صدای مشتریان را درآورده است.
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر گفت: ۳۵ درصد از مشترکان برق مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
اردستان- سرپرست اداره آبفای اردستان گفت: مشترکان آبفا به چهار دسته کم مصرف، خوش مصرف، پر مصرف و بد مصرف تقسیم می شوند که در اردستان متاسفانه حدود یک سوم مشترکان مازاد بر الگو مصرف می کنند.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
سخنگوی صنعت برق گفت : امسال در دوره اوج مصرف برق همه مشترکین خانگی می توانند در طرح صرفه جویی مصرف برق همکاری کنند.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
سخنگوی صنعت برق گفت: امسال همه مشترکان خانگی برق که مصرف خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، چه مصرف برق ماهیانه آنها زیر الگو باشد چه بیشتر، می‌توانند از پاداش کاهش مصرف بهره‌مند شوند.
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: نباید به دنبال این باشیم که سنی را شیعه و شیعه را سنی کنیم. تقریب با حفظ تمام مذاهب است؛ لانّ ما یجمعنا اکثر مما یفرقنا. مشترکات را بیان کنید و مفترقات را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان کنید و بحث کنید. نباید در میان عوام به بیان مختلفات بپردازید. بنابر این دقت کنید که در تقریب اصول مذهب حفظ شود. نه چیزی کم شود و نه چیزی اضافه گردد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از محل واقعی شدن و پلکانی شدن موثر تعرفه مشترکان پرمصرف، رایگان شدن انرژی برای مشترکان کم مصرف را نیز جبران می‌کنیم و اجرای این طرح نه تنها بار مالی نخواهد داشت بلکه به کمک عدالت در توزیع یارانه و هدفمندسازی یارانه‌های انرژی در بخش خانگی نیز منتج خواهد شد.
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که در پله ۱۲ تعرفه قدیم گاز خانگی قرار داشتند، از تخفیف ۷۰ درصدی رئیس‌جمهور برای افزایش قبوض گاز مستثنی شدند که معادل ۴۶ هزار مشترک است.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: تا عصر امروز همه انشعابات قطع شده گاز در سطح شهرستان تربت جام وصل می شود.
بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که مصرف برق آن‌ها بیش از دو برابر الگوی مصرف است، باید منتظر قبض‌های برق با مبالغ زیاد باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ