مدیر بهره برداری از تأسیسات شهری آبفای تهران گفت:منابع آبی مانند سایر انرژی‌ها نظیر گاز و برق به راحتی خارج از حوزه قابل انتقال نبوده و باید رفتاری که نسبت به آب شرب را داریم تغییر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
اطلاعات برگرفته از این ۲۲۰۰ خانوار سطح تهران نشان میدهد که مصرف چای ۱۶ درصد، روغن ۱۵ درصد و ماکارونی ۲۱ درصد نسبت به بهار سال گذشته کاهش داشته است.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی از کاهش ۲۱ درصدی ذخایر آبی سدهای این استان خبرداد.
دلار در بازار آزاد امروز ۲۱ خرداد ماه با کاهش قیمت مواجه شد و به کانال ۴۷ هزار تومان رسید.
امروز دلار با کاهش قیمت قابل توجه مواجه شده و در بازار مبادله به ۴۰۵۰۰ تومان معامله شد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۷۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: مخازن سدهای پنج‌گانه تهران با کسری ۸۵ میلیون متر مکعبی نسبت به سال گذشته روبه رو شده‌اند.
ما نسبت به سال گذشته همچنان ۲۰ درصد کاهش داریم و نسبت به متوسط ۲۱ سال آماری که از پایگاه داده‌های ماهواره‌ای استخراج می‌شود حدود ۳۲ درصد یعنی بیش از ۳۰ درصد کاهش را مواجه هستیم این نشان می‌دهد که بایستی ما همچنان مراقبت‌ها در بخش مصارف داشته باشیم همچنان بایستی بدانیم که کشور ما علیرغم اینکه در کلانش یک کشور خشک و نیمه خشک است در خشکسالی‌هایی که اخیراً اتفاق افتاده در شرایط مطلوب به لحاظ منابع آبی قرار ندارد.
شاهسونی گفت: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹، روز‌های دارای هوای پاک در کشور ۵ درصد کاهش یافته است؛ به طوری که در سال ۹۹ در ۲۱ درصد از روز‌های سال، شاخص کیفیت هوا در محدوده هوای پاک قرار داشته است.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
بارش و کاهش محسوس دما در ۲۱ استان
سخنگوی صنعت آب با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی بارندگی در استان تهران نسبت به سال گذشته گفت: استان تهران با کاهش ۷۰ درصدی بارندگی، تداوم سال‌های خشک را تجربه می‌کند و حجم مخازن سدهای تهران با ۱۶ درصد پر شدگی نسبت به سال گذشته، ۲۱ درصد با کاهش آب مواجه است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۸۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۸۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۵ مردادماه) در بخش‌هایی از نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.
حمص یک منبع غنی از پروتئین و فیبر گیاهی است که هر دو برای کاهش وزن بسیار مهم هستند. از آنجا که حمص از نخود ساخته شده است، حاوی تمام اسید آمینه‌های ضروری (لوسین، ایزولوسین، والین، فنیل آلانین، ترئونین، متیونین، تریپتوفان و لیزین) است که آن را به یک منبع کامل پروتئین تبدیل می‌کند.
تجربه سال‌ های گذشته نشان داده است زمانی که بازار سرمایه در یک مقطع کوتاه‌ مدت صعود قابل‌ توجهی را به ثبت می‌‌‌ رساند پس از این اتفاق وارد یک مسیر نزولی می‌ شود که به صورت تجربی حدود ۲ سال به طول خواهد انجامید تا بازار به روال عادی بازگردد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن انتقاد از برخی تصمیماتی که در مورد این بازار اخذ شده است، گفت: کاهش قیمت ارز ناشی از اخباری که از توافق‌های سیاسی احتمالی به گوش می‌رسد به بازار آسیب نمی‌رساند، بلکه برخی تصمیمات باعث از بین رفتن اعتماد سهامداران این بازار شده است.
نقاط حمایت و مقاومت از جمله مهمترین مفاهیم در بحث تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند و اغراق نیست اگر بگوییم که این مفاهیم کلیدی‌ترین بحث در ساختار تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ