دبیر شورای امنیت روسیه گفت گروه‌های تروریستی حاضر در برخی از مناطق سوریه و عراق که فعالیت آنها ضعیف شده است، در کشورهای دیگر شروع به فعالیت کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حملات پراکنده بقایای داعشی در عراق، ذهن تحلیلگران و ناظران امور گروههای تروریستی را درباره نحوه دسترسی تکفیریها به منابع مالی و تسلیحاتی سخت به خود مشغول کرده است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید از فعالیت گروه‌های تروریستی و افراطی در افغانستان که طبیعتاً بر امنیت ملی همسایگان اثرگذار خواهد بود، جلوگیری شود.
گروههای تروریستی در شمال غرب سوریه بر سر تصاحب کمک های ارسالی به زلزله زدگان، به شدت با یکدیگر درگیر شدند.
خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی به تازگی به یکی از مخفیگاه های گروه های تروریستی در مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق با ایران، راه یافته و گزارشی مفصل از آنها تهیه نموده است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس اقدام پارلمان اروپا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی را ناقض تعهدات بین‌المللی برشمرد.
عصبانیت از شکست گروه های تروریستی همچون داعش به عنوان بازوی غرب و در راس آن آمریکا در سوریه موجب شده است تا غرب به اقدامات ضدانسانی همچون تحریم علیه این کشور روی بیاورد.
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
مقام وزارت دفاع آمریکا می‌گوید تصمیم واشنگتن برای حمایت از عناصر تروریستی در آغاز جنگ داخلی سوریه فاجعه‌آمیز بود و باعث ظهور داعش و سایر گروه های شبه‌نظامی در غرب آسیا شد.
نخست وزیر عراق از آغاز اقدامات عملی بغداد برای مقابله با تحرکات گروه های تروریستی و تجزیه طلب ساکن عراق علیه ایران و ترکیه خبر داد و گفت که این تحرکات با قانون اساسی عراق منافات دارد.
شمار تلفات نیروهای ارتش مالی در نتیجه درگیری با گروه های تروریستی به ۱۴ کشته رسید و ۳۱ تروریست هم از پا درآمدند.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به ناآرامی های اخیر در فرانسه، دولت پاریس را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اشراف کامل بر مواضع گروه های تروریستی در شمال عراق، تحریم ها علیه ایران را دلیلی بر شکست و ناکامی آمریکا برشمرد.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
علیرغم تأکید چند باره جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به حضور گروههای تروریستی در خاک کردستان عراق، اربیل باز هم ادعاهایی در این باره مطرح کرد.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه بار دیگر ایالات متحده آمریکا را حامی و پشتیبان گروه های تروریستی فعال در اراضی ترکیه دانست.
پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را در حومه شرقی استان ادلب رهگیری و سرنگون کرد.
پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را در حومه شرقی استان ادلب رهگیری و سرنگون کرد.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که مبارزه با گروه های تروریستی در شمال غرب و جنوب این کشور تا پاکسازی کامل خاک این کشور ادامه خواهد داشت.
نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه منطقه کردستان جولانگاه های گروه های تروریستی است، گفت که این گروه ها باید از این منطقه بیرون رانده شوند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجدداً مواضعی گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را با پهپادهای مهاجر ۶ و راکت‌اندازهای چندگانه مورد حمله قرار داد.
پلیس امنیت فدرال روسیه از بازداشت سه فرد مرتبط با گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» در نقاط مختلف این کشور خبر داد.
وزیر کشور ترکیه از بازداشت «سمرا گُزل» یکی از نمایندگان زن پارلمان این کشور به اتهام وابستگی به گروه های تروریستی خبر داد.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله توپخانه ای سنگین گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه به الرقه در شمال سوریه خبر داد.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه های ترورویستی وخرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یکسال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ