رئیس مرکز پژوهش های مجلس اقدام پارلمان اروپا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی را ناقض تعهدات بین‌المللی برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در سخنانی نسبت به مصوبه اخیر پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان، واکنش نشان داد.
انتقال ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان به فوتبال اروپا ضربه مهلکی زد.
وزیر امور خارجه در دیدار با ۴ نفر از نمایندگان مجلس که توسط اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که درک درستی از فضای داخلی ایران ندارند.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اعلام کرد: اروپایی‌ها هیچ جایگاه قانونی برای تروریستی اعلام کردن سپاه ندارند، ما ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا، خواستار اقدام متقابل هستیم.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمایانگر خشم آن‌ها از شکست پروژه اغتشاشات دانست.
اقدام پارلمان اروپا در رای‌گیری به نفع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا سر و صدای بسیاری به راه انداخته، اما این رای که طبیعتا نمی‌توان منکر معنای سیاسی آن برای رابطه دوجانبه اروپا و تهران بود تا زمانی که در شورای اروپا روی میز قرار نگیرد، جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: اروپایی ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دخالت غربی‌ها در موضوعات داخلی و فرستادن جاسوس دوتابعیتی به ایران برای دریافت اطلاعات حساس، گفت: اقدام اروپایی‌ها خلاف حقوق بین‌الملل است لذا ادعاهای کشور‌های اروپایی بی مبنا است.
اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان ، انگلیس، لوکزامبورگ در بیانیه هایی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند.
اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان ، انگلیس، لوکزامبورگ در بیانیه هایی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند.
کنعانی درباره تلاش اروپایی‌ها برای تحریم ایران گفت: ما آن‌ها را از رفتار مداخله جویانه پرهیز می‌دهیم، چنانچه طرف اروپایی آماده تعامل باشد ایران نیز آماده است. اما در صورت انتخاب رفتار‌های گزینشی و مداخله گرایانه، ایران نیز واکنش نشان خواهد داد. ایران متناسب با اقدام آنان اقدام خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام مؤثر و متقابل جمهوری اسلامی ایران باشد.
زاخارووا درباره ادعای کشورهای غربی درخصوص خطرات هسته‌ای از سوی روسیه گفت: نمی‌توانم با اطمینان کامل به شما بگویم، چرا که غربی‌ها درحال انتشار این خطر به صورت خصمانه علیه روسیه هستند و تلاش می کنند این اظهارات را به ما نسبت دهند درحالی که کسی چنین حرفی [برای اقدام هسته‌ای] را نزده و اقدامی نیز انجام نداده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم ها و طرح ادعاهایی از سوی آنها علیه فعالیت های هسته ای ایران گفت : این اقدام اروپایی‌ها ، اقدامی نادرست و نسنجیده بود که در زمان نادرستی صورت گرفت و همانطور که قبلاً تاکید کرده‌ایم ناشی از محاسبات نادرست طرف اروپایی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ