سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به ناآرامی های اخیر در فرانسه، دولت پاریس را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«کالین واترز» زمین شناس از دانشگاه «لایکستر» (Leicester) در کشور انگلیس و رئیس کارگروه آنتروپوسن می‌گوید: کاملا روشن است که مقیاس تغییرات بطور غیرقابل باوری تشدید شده است و این باید ناشی از اقدامات انسان باشد. وی توضیح داد که فعالیت‌های انسان دیگر صرفا بر کره زمین تاثیر نمی‌گذارد بلکه در واقع آن را کنترل می‌کند.
سرخ‌ها در شرایطی اولین بازی دوستانه پیش فصل‌شان را انجام دادند که دو دروازه‌بان رده امید در چارچوب دروازه قرار گرفتند.
دفتر اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که «ابراهیم کالین» به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعات ملی ترکیه منصوب شده است.
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: اردوغان قرار است پس از تمدید تصدی خود، با همتای آمریکایی و سران فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر رایزنی کند.
میسون پاریس که سال 2019 در رده سنی جوانان موفق به شکست امیرحسین زارع شده بود؛ به فینال سنگین‌وزن کشتی آزاد مرحله دوم انتخابی آمریکا رسید.
ملوان بندرانزلی در شرایطی موفق شد دروازه خود را برای رقیب حفظ کند که آخرین بار هفته هجدهم موفق به انجام آن شده بود.
کمتر از دو ماه پیش نیز کالین کال که در جلسه استماع کنگره حضور یافته بود، گفت: «در سال ۲۰۱۸ زمانی که دولت قبلی تصمیم به خروج از برجام گرفت، ایران حدود ۱۲ ماه زمان نیاز داشت تا مواد لازم برای یک بمب را تولید کند. اکنون این زمان حدود ۱۲ روز طول می‌‌‌‌‌کشد.»
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
مس کرمان موفق به کسب چهار امتیاز طی دو بازی اخیر شده تا اکنون تیمش از استرس سقوط تا حد زیادی خارج شود.
مدافع ملوان می گوید به سقوط نه بلکه به رتبه های بالای جدول فکر می‌کنند.
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه و کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم توافق مس کرمان با مربی اسپانیایی منتشر شده بود، در نهایت این مربی با نارنجی‌پوشان به توافق دست یافت.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک دمشق، در سخنانی اعلام کرد: عملیات زمینی ترکیه در سوریه هر لحظه ممکن است آغاز شود.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: به نظر می‌ رسد جنگ اوکراین و روسیه در ماه‌ های آینده تشدید شود.
علاوه بر کتاب «خیزش مالیبو»، از دیگر کتاب‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند می‌توان به «عاشقان کتاب» اثر امیلی هنری، «خدمتکار» نوشته نیتا پراز، «افسانه» اثر استیون کینگ، «بدو، رُز، بدو» نوشته مشترک دالی پارتون و جیمز پترسون، «مردان ۶:۲۰» اثر دیوید بالداچی، «حریف تمرینی» نوشته جان گریشام و «ما شروعش می‌کنیم» اثر کالین هوور اشاره کرد.
شب گذشته فرانسه با ارائه نمایشی فوق‌العاده در خط دفاعی، توانست اولین کلین شیت خود در این رقابت‌ها را ثبت کند.
فرانسه با درخشش هوگو لوریس درون دروازه و کلین شیت این سنگربان باتجربه توانست مقابل مراکش به برتری برسد.
فرانسه بدون گلزنی امباپه توانست مراکش را شکست دهد و راهی فینال رقابت‌های جام‌جهانی شود.
پسر عموی کیلین امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، حمایت خود را از تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 اعلام کرد.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
«ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در کاخ «السلام» جده با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ