پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را در حومه شرقی استان ادلب رهگیری و سرنگون کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از استقرار جنگنده‌های «اف ۲۲ رپتور» این کشور در سوریه به بهانه مقابله با جنگنده‌های روسیه خبر داد.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در اطراف دمشق خبر دادند.
رسانه‌های عبری از عملیات سرباز مصری در نقاط مرزی اراضی اشغالی به عنوان شکستی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی یاد کردند.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
ارتش ژاپن سلسله اقداماتی را با توجه به اقدام کره شمالی برای راه اندازی برنامه ریزی شده اولین ماهواره این کشور به عمل آورد.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهدید زمان نمی‌شناسد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ۲۴ ساعته آمادگی دارد در مقابل هر گونه تهدید بایستد و هرگونه تهدید را خنثی کند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقرر شده است به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، در رژه ۲۹ فروردین، رژه نیروهای پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول برگزار شود.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
یک نشریه کره شمالی از ثبت‌نام حدود ۸۰۰هزار نفر از شهروندان این کشور در ارتش پیونگ‌یانگ برای مقابله با آمریکا خبر داد.
منابع لبنانی اعلام کردند که ارتش لبنان با تحرکات رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی مقابله کرده است.
منابع لبنانی از تیراندازی ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسرائیلی که وارد آسمان این کشور شده بود خبر دادند.
پس از آزمایش موشکی جدید کره شمالی، وزارت دفاع کره جنوبی مدعی شد سئول برای مقابله با تهاجات احتمالی پیوینگ‌یانگ، با واشنگتن هماهنگی کامل دارد.
منابع سوری از مقابله ارتش سوریه با نظامیان آمریکایی در قامشلی خبر دادند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم مجهز کند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ارتش، همراه با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان دمشق پایتخت سوریه خبر دادند و متعاقب آن اعلام کردند که پدافند ارتش سوریه حمله رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا را از حومه الحسکه بیرون راندند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق و منطقه جنوبی سوریه خبر داد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حرکت اغتشاش‌گران و تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم، تاکید کرده است که کارکنان ارتش با حمایت از همرزمان خود در فراجا آمادگی مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمنان را دارند.
حملات رژیم صهیونیستی به حلب توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و با آن مقابله شد.
نابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند نقطه در دمشق و مقابله پدافندی ارتش سوریه خبر دادند.
حملات رژیم صهیونیستی به حلب توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و با آن مقابله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ