خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی به تازگی به یکی از مخفیگاه های گروه های تروریستی در مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق با ایران، راه یافته و گزارشی مفصل از آنها تهیه نموده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حساب پادشاه عربستان سعودی در توییتر فارسی، پخش لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در شبکه های داخل ایران را مجانی کرد! تعارفی بحث‌برانگیز که جنبه‌هایی روانی و حتی سیاسی دارد.
داستان عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با پخش یک سریال صهیونیستی از رسانه شناخته‌شده سعودی، به قسمت‌های جنجالی خود رسیده است.
یک شبکه ماهواره‌ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.
‏حاجی ایرانی که ۴۰ بار حج گزارده در مصاحبه با تلویزیون عربستان از سلاطین درگذشته سعودی با عنوان رَحِمَهُ الله یاد کرد و گفت: خدا به من ۴۰ حج از زمان ملک خالد، ملک فهد، ملک عبدالله رَحِمَه الله و ملک سلمان نصیب کرده است! من شاهد دستاورد‌های زیاد و بزرگ توسط دولت و ملت سعودی بوده‌ام.
شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
یک شبکه سعودی از پایان جلسه سرنوشت ساز شورای وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره و موافقت آن‌ها با بازگشت سوریه به این اتحادیه پس از ۱۲ سال خبر داد.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
شبکه المسیره از تداوم حملات ائتلاف سعودی به استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر داد.
یک شبکه اسرائیلی از مخالفت مقامات سعودی با اعطای روادید به یک هیأت صهیونیست خبر داد.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: آمریکا فقط حرف می‌زند و هنوز به روش‌های مختلف به ایران التماس می‌کند که سر میز مذاکره برگردد و توافق هسته‌ای را به پیش ببرد.
شبکه المیادین اعلام کرد که وزیرخارجه عربستان سعودی فردا پنجشنبه برای دیدار با مقامات عراقی راهی بغداد می شود.
عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در شیراز تفهیم اتهام شد.
کیهان: باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟
شبکه تلویزیونی المیادین و همچنین رسانه های سعودی از حمله پهپادی نیروهای یمنی به بندر نفتی قنا در استان شبوه در شرق یمن خبر دادند.
روز گذشته ویدئویی از سوی شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شد که تصویربردار از زاویه‌ای مناسب در حال فیلمبرداری است.
صبح امروز شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی عکسی از سی‌تی اسکن مرحوم مهسا امینی منتشر کرد و مدعی شد که «سی‌تی اسکن مهسا نشانگر شکستگی جمجمه، خون‌ریزی و ادم مغزی است».
«آمریکا در قالب ابتکار جدید خود موسوم به ایجاد شبکه پهپادیِ منطقه ای، صرفا مهار و کنترل نفوذ و قدرت منطقه ای ایران را در دستورکار ندارد، این کشور در عین حال، به دنبالِ متحد کردن جبهه همراه با خود در خاورمیانه و البته پیشبردِ چراغ خاموشِ "توافق ابراهیم" از طریق کنار هم قرار دادن اسرائیل و عربستان سعودی در یک ابتکار دسته جمعی منطقه ای و زمینه چینی جهت توسعه این توافق نیز است.»
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با انتشار گزارشی درباره توقیف ۴۵میلیون قرص آمفتامین در عربستان، نوشت که پادشاهی آل‌سعود به پایتخت مواد مخدر خاورمیانه تبدیل شده است.
در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این تاجر سعودی در حال تمجید از محمد بن زاید رئیس امارات است که در همان لحظه از هوش می رود و بر زمین می افتد.
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از موافقت عربستان سعودی با گشودن حریم هوایی خود به روی پروازهای یک شرکت هواپیمایی صهیونیست خبر داد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وتجارت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وتجارت در روزهای آینده بورس است.
مجری من و تو از عادی‌سازی چهره منافقین در شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ