پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را در حومه شرقی استان ادلب رهگیری و سرنگون کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش آمریکا، یک کاروان جدید متشکل از ۳۰ خودرو باری سنگین را با حمایت زره‌پوش‌های آمریکایی و خودروهای متعلق به شبه‌نظامیان قسد، از داخل خاک عراق روانه اراضی اشغالی سوریه کردند.
با وجود تنش‌های اخیر در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری یک مانور نظامی در شمال این منطقه خبر داد.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
ارتش اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز جمعه یک فروند پهپاد حامل سلاح که از اراضی سوریه به سوی اردن پرتاب شده را سرنگون کرده است.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک پهپاد متعلق به ارتش این رژیم در نقاط مرزی، از اراضی سوریه هدف تیراندازی قرار گرفته است.
در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
منابع عبری زبان از سقوط یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم‌صهیونیستی در سوریه خبر دادند.
یک مقام ارتش روسیه اعلام کرد که این کشور برای نیازمندان زلزله در سوریه ۵۲.۵ تُن کمک های بشردوستانه سازماندهی و توزیع کرد.
یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.
پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را در حومه شرقی استان ادلب رهگیری و سرنگون کرد.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
واحدهای امنیتی دولت حداقل سوریه ۲۴ شبه نظامی عضو گرووه تروریستی داعش را در یک عملیات ویژه به هلاکت رساندند.
منابع سوری از اقدام یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه در عقب راندن کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه از اقدام نیروهای ارتش سوریه در ممانعت از ورود کاروان نظامی آمریکا به یک روستا در حومه الحسکه خبر داد.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا را از حومه الحسکه بیرون راندند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که دست کم ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
این منبع افزود: العقرباوی یک تروریست بود که در بسیاری از ترورها و حملات تروریستی که در ماه های گذشته رخ داد، از جمله هدف قرار دادن اتوبوس‌های ارتش سوریه دست داشته است.
خبرگزاری رسمی سوریه از سقوط یک فروند بالگرد نظامی در شمال شرق حماه و شهادت سه کودک سوری بر اثر انفجار بمب تروریست ها در حمص خبر داد.
منابع روسی از کشته شدن یک نظامی ارتش سوریه در حمله افراد مسلح از پایگاه آمریکایی از التنف به مواضع ارتش سوریه در تل طویل خبر دادند.
منابع محلی حاضر در استان حلب خبر دادند که جنگنده‌های ترکیه، یک مقر ارتش سوریه را در شمال این استان بمباران کردند که در پی آن، چند سرباز سوری کشته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ