وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
نخست‌وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی‌توانند از خاک این کشور برای فعالیت‌های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند.
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
وزیر دفاع عراق با هشدار خطاب به ترکیه اعلام کرد که حاکمیت عراق خط قرمز این کشور است.
بندرعباس - وزیر اقتصاد خواستار فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر کشور شد.
وزیر اطلاعات با بیان برخی مسائل امنیتی در مرزهای کشور، گفت: اگر احیانا دشمن بتواند در این زمینه بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء‌استفاده می‌کند.
وزیر اطلاعات با بیان برخی مسائل امنیتی در مرزهای کشور، گفت: اگر احیانا دشمن بتواند در این زمینه بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء‌استفاده می‌کند.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
یکی از مقامات لبنانی درباره وخامت اوضاع در این کشور به شدت هشدار داد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور ماست که در صورت ورود به منابع آبی از طریق تغذیه از تخم ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم می شود.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
وزیر دارایی سوئد بر اساس پیش‌بینی‌ها هشدار داد زمستان پیش‌روی این کشور سخت خواهد بود و بسیاری از شهروندان شرایط اقتصادی دشواری را تجربه خواهند کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت که نیروهای یمنی در صورت ادامه تجاوز به این کشور لحظه ای در هدف قرار دادن اهداف مهم و حیاتی امارات و عربستان سعودی تردید نخواهند کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
شهرکرد- وزیر اطلاعات با اشاره به انسجام اطلاعاتی بین نهادهای امنیتی کشور، گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب به‌زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد.
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: بروز چنین حوادثی که مسبوق به سابقه نیز هست به نفع مسئولان افغانستان نیست، لذا به آن‌ها توصیه می‌کنیم که با توجیه مرزبانان خود از وقوع هرگونه درگیری، پیشگیری کنند.
وحیدی با بیان اینکه مهم است که مردم بدانند مسئولان دولت در خدمت آنها هستند، گفت: روابط عمومی ها باید زمینه اجرای فعالیت های دولت را فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ