مقام وزارت دفاع آمریکا می‌گوید تصمیم واشنگتن برای حمایت از عناصر تروریستی در آغاز جنگ داخلی سوریه فاجعه‌آمیز بود و باعث ظهور داعش و سایر گروه های شبه‌نظامی در غرب آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به بالا رفتن هزینه‌های حضور در لیگ برتر هندبال گفت: طبق برآوردها، امسال حداقل بودجه مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر هندبال حدود پنج میلیارد تومان است که باشگاه زاگرس به تنهایی از پس تامین این هزینه بر نمی‌آید.
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
رییس فدراسیون دوومیدانی می گوید اردوی احسان حدادی در آمریکا، هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری به حساب می آید.
رضا درویش می‌گوید پرسپولیس باید تیم قدرتمندی برای فصل آینده و حضور در آسیا ببندد.
مدیرعامل تازه‌وارد نساجی اعلام کرد این باشگاه نمی‌تواند سقف بودجه را برای حضور در لیگ برتر در نظر بگیرد.
نایب‌قهرمان المپیک 2004 آتن تاکید کرد که محمدحسین محمدیان کشتی‌گیر خوبی است و برای شخص او که مجوز حضور در جام تختی را نگرفته، ناراحت است اما اینکه فدراسیون و کادر فنی پای چرخه ایستاده، نکته مثبتی است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کردگه« آیا می دانید جمهوری اسلامی برای مسجد مکی بخاطر حضور صدها طلبه غیر قانونی خارجی مورد اعتراض رؤسای جمهور این کشورها قرار گرفته و هزینه سیاسی پرداخت کرده است؟»
در بازی اول اخراج شد، از سه بازی بعدی محروم است و اگر دوباره محروم یا مصدوم نشود، اجازه حضور در ۱۷ بازی دیگر را دارد. به عبارتی هر بازی فلیکس در لیگ برتر برای تاد بولی تقریبا یک میلیون یورو هزینه دارد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص؛ گفت: «این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.»
صد‌ها کامیون دار اسپانیایی با حضور در خیابان‌های مادرید، برای درخواست تغییر مقررات حمل و نقل جاده‌ای و در اعتراض به هزینه بالای زندگی، از مرکز شهر به سوی ساختمان پارلمان راهپیمایی کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این باشگاه به زودی مجبور است با حضور در بازار نقل و انتقالات ریسک کند.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای اجرای قانون و تعهدی که به برگزاری مسابقات داشتیم، سفری طولانی به استرالیا داشتیم که 3 میلیارد تومان برای ما هزینه داشت؛ استرالیا هم باید به وظایف خود عمل کند و برای حضور در ایران بهانه نیاورد.
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه ارزی وریالی این کاروان طبق برنامه شد نه بیشتر، گفت: حضور در قونیه دستاوردهای زیادی داشت از جمله اینکه ازبک‌ها را باید جدی گرفت.
مدیران استقلال قصد دارند تا هزینه انتقال محمد محبی از سانتاکلارا را با مطالباتشان از شارلوا پرداخت کنند.
حسن‌ صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل هزینه نکردن این باشگاه در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی‌ها را فاش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ