سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه بار دیگر ایالات متحده آمریکا را حامی و پشتیبان گروه های تروریستی فعال در اراضی ترکیه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
وزیر دفاع عراق با هشدار خطاب به ترکیه اعلام کرد که حاکمیت عراق خط قرمز این کشور است.
در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ترکیه، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه رسانه‌ای با انتقاد از سیاست‌های مداخله‌جویانه غرب گفت که آمریکا تمایلی به استقرار دموکراسی در ترکیه ندارد.
وزیر کشور ترکیه، آمریکا و رسانه‌های غرب را به دستکاری و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ روی آنکارا متهم کرد.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
وزیر کشور ترکیه تصریح کرد که این کشور در جنگ با تروریسم، با ایالات متحده مقابله می کند.
وزیر کشور ترکیه تصریح کرد که این کشور در جنگ با تروریسم، با ایالات متحده مقابله می کند.
وزیر کشور ترکیه از پرداخت خسارت جزئی، متوسط و سنگین به یک میلیون و ۳۷۷ هزار خانوار آسیب دیده از زلزله اخیر خبر داد و افزود: پرداخت خسارت به ۱۲۱ هزار خانوار دیگر نیز در دست اقدام است.
امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت: در دیدار با وزیر خارجه ترکیه آخرین تحولات بین‌المللی و مناسبات دوجانبه را موردبررسی قرار خواهیم داد.
وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه آنکارا گفت: برای ابراز همدردی با ملت و دولت ترکیه در زلزله به این کشور آمده‌ایم. به مناطق زلزله زده می‌رویم.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور محصولات الکترونیکی که می تواند برای اهداف نظامی به کار رود، به روسیه صادر نکرده است.
وزیر امور خارجه ترکیه از بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر «آدی‌یامان» ترکیه بازدید کرد.
وزیر خارجه ترکیه بر تسهیل کمک رسانی به مردم سوریه در جریان زلزله اخیر تاکید کرد.
وزیر کشور ترکیه امروز به تشریح جدیدترین موضوعات مربوط به زلزله شدید در این کشور پرداخت.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
وزیر دفاع ترکیه با همتایان جمهوری آذربایجان و گرجستان، همکاری های نظامی و روند اجرای رزمایش زمستان ۲۰۲۳ را بررسی کرد.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
در حالی که وزیر کشور ترکیه در جریان مذاکرات بودجه در پارلمان با مخالفان در حال بحث و جدل بود، دستیارش که در کنار او نشسته و در حال خوردن چای و کیک است سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
وزیر کشور ترکیه در گفتگو با وحیدی گفت: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است، را به خوبی مدیریت خواهند کرد.
وزیر خارجه ترکیه گفت که این کشور با درخواست رژیم صهیونیستی برای اخراج رهبران حماس از خاک ترکیه مخالف است.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
وزیر دفاع ترکیه امروز در سخنانی بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی از سوی کشورش مدعی شد: عملیات‌ برون مرزی برای امنیت کشور، حق طبیعی آنکارا است!
نخست وزیر سوئد معتقد است که استرداد یک تبعه ترکیه به دولت این کشور براساس قوانین بین المللی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ