احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
ظهر یکشنبه، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور «خاش به تفتان»، تعداد سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
پس از عملیات ۶ تیر ۱۳۶۰ که موجب زخمی شدن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای شد، نیرو‌های دادستانی انقلاب توانستند رد‌هایی از گروه "رهروان فرقان" را در مشهد بیابند و در شهریور ۱۳۶۰ محمد متحدی و مسعود تقی‌زاده دو تن از عوامل بمب‌گذاری مسجد ابوذر دستگیر شدند.
روایت شنیده‌نشده‌ای از اعضای تیم حفاظت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از حادثه سوءقصد به ایشان در ششم تیرماه۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
یکی از فرماندهان قسام به همراه پسرش در غزه ترور شد و به شهادت رسید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز، مجبور به استفاده از جنگنده شوند؛ اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد.
محسن هاشمی: در جایی در خاطرات سال ۹۳ نوشته‌اند: سردار گرجی‌زاده و اطلاعات سپاه از حفاظت و... آمدند و گزارش کامل بازداشت فردی که دفتر منشی‌های دفتر مجمع را به آتش کشیده، دادند و گفتند که او گفته منظورش قتل رهبری بوده و از عالم غیب مطلع شده که «شاه» می‌شود، فلذا تصمیم می‌گیرد رهبری را بکشد و خودش شاه می‌شود. در مورد صداقت شهادتش چند شبهه کردم و قرار شد خود او را بیاورند تا از او سوال شود و با قاضی او صحبت نمایم».
۴ خرداد ماه ۵۸، آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط گروهک تروریستی فرقان ترور شد. روایت عفت مرعشی از ماجرای ترور آیت‌الله هاشمی را بخوانید.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه قاچاق روغن بیشتر از آرد است، گفت: قاچاق ورودی و خروجی کشور به حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.
: آن برهه شرایط ویژه‌ای بود. وضع مملکت بحرانی بود. یعنی اگر قاطعیت امام نبود شاید ما اصلا این امنیت را نداشتیم. شاید اصلا وضعیت طور دیگری بود. شاید اصلا نظام نمی‌ماند. روزی ۵۰ - ۶۰ تا ترور در تهران و شهرهای دیگر اتفاق می‌افتاد.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ