اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه شد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب، ضمن بررسی چگونگی ترور فرماندهان جهاد اسلامی به تحول بزرگی که در نبرد اخیر نیروهای مقاومت با رژیم صهیونیستی رخ داده، پرداخته است.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
سفر این مقام سابق کشور عراق به تهران در حالی انجام شده که در هفته‌‌‌های پیش برخی مقامات و چهره‌‌‌های سرشناس عراق نسبت به نقش الکاظمی در ترور فرماندهان مقاومت موضع‌‌‌گیری جدی داشتند.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت و پرچم های ایران اسلامی و عراق در یادمان شهدا در مرکز بغداد همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد ترور فرماندهان مقاومت درج شد.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
منابع عبری اعلام کردند که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
سخنگوی جنبش«حماس» با اشاره به ترور شماری از فرماندهان جنبش «جهاد اسلامی» توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این توهم اسرائیل است که تصور می کند با ترور فرماندهان، مسیر مقاومت متوقف می شود.
فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی که به دست رژیم صهیونیستی ترور شد از جمله ناظران بر ساخت موشک‌های مقاومت فلسطین بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه، ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ