یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، شاید یکی از عجیب‌ترین و پر فراز و نشیب‌ترین روزها را به عنوان بازیکن در این باشگاه سپری کرده باشد.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
آیت الله خامنه‌ای چهره شناخته شده‌ای بود؛ هم در ریاست جمهوری و هم در مجلس شورای اسلامی و هم در شورای عالی امنیت ملی، شورای دفاع، در جبهه در خطابه و خطبه و هم نماز جمعه و هم این‌که از نظر فکر، فهم، فقه و امثال این‌ها چهره شناخته شده‌ای بودند و فردی ناشناخته نبودند که از انتخاب ایشان شگفتی و تعجب داشته باشیم.
صحبت‌های دختر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی از دیدارش با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل بیمه تجارت نو که به عنوان آخرین مخاطب تلفنی شهید آیت‌الله سلیمانی بود، گفت: حاج آقا راجع‌به پیگیری کار یک نفر در سیستان و بلوچستان تماس گرفت که موضوع آن نیز بحث جذب در بیمه تجارت نو بود که آن فرد سیستانی در مصاحبه استخدامی شرکت کرده بود.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جداسازی صف معترضان از کسانی که به دنبال جنایت و ظلم بودند بسیار حائز اهمیت است.
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سمنان- حال و هوای استان سمنان ساعاتی مانده به نخستین بازی ایران در جام جهانی قطر، دیدنی است، قومسی‌ها پشتیبان یوزهای غیور خود هستند.
درجریان حمله به کلانتری جنب مصلای اهل سنت زاهدان، فرد یا افرادی با یک دستگاه اتوبوس به کلانتری حمله‌ور شده و به گفته شاهدان عینی اتوبوس را به دیوار کلانتری می‌کوبندکه موجب ریزش دیوار می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ترجمه گزارش سازمان پزشکی قانونی این است که خانم مهسا امینی در هنگام مواجهه با فشار روانی ایجادشده به دلیل اختلال در محور هیپوتالاموس- هیپوفیز ناتوان از ترشح هورمون هیپوفیز بوده که در نتیجه چنین امری آدرنالین بالا رفته و او را دچار تروما کرده است. حال این سؤال از شما قابل طرح است که اگر متوفیه در آن زمان، فشار روانی را تجربه نمی‌کرد و به‌طور طبیعی نیازمند سطح بالای هورمون کورتیزول نبود، آیا باز هم با چنین ترومایی مواجه می‌شد؟
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. حراست دانشگاه برای عدم ورود عناصر خارجی به داخل دانشگاه، درب‌های جانبی بغیر از درب شانزده آذر را بست.
یکی از دانشجویان کارشناسی حاضر در دانشگاه و شاهد واقعه در روایتی برای «فرهیختگان» از وضعیت دانشگاه و تحولات آن روز گفته که در ادامه می‌خوانید.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.
روز گذشته عکسی از مأمور یگان ویژه در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه و تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از مذاکرات وین، متاسفانه پیش‌نویس توافق احیای برجام همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد.
روایت یک نماینده از وضع نابسان خودروسازی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ