خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.
مفتی عراق تأکید کرد که جنایت فرودگاه بین المللی بغداد در محلی که از نظر بین المللی ممنوع تلقی می‌شود، انجام شده است و نقض حاکمیت عراق و قوانین جهانی محسوب می‌شود.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که هدف قرار گرفتن فرماندهان پیروزی توسط آمریکا، نقض آشکار حاکمیت عراق است و با توافقات بین دو کشور هیچ همخوانی ندارد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که هدف قرار گرفتن فرماندهان پیروزی توسط آمریکا، نقض آشکار حاکمیت عراق است و با توافقات بین دو کشور هیچ همخوانی ندارد.
نخست وزیر عراق در سومین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این اقدام را طبق تمام قوانین بین المللی اقدامی محکوم دانست.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
سخنگوی جنبش«حماس» با اشاره به ترور شماری از فرماندهان جنبش «جهاد اسلامی» توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این توهم اسرائیل است که تصور می کند با ترور فرماندهان، مسیر مقاومت متوقف می شود.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عدم تایید ترور یکی دیگر از فرماندهان این جنبش، رژیم صهیونیستی را مسئول دور جدید درگیری ها در غزه برشمرد.
فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی که به دست رژیم صهیونیستی ترور شد از جمله ناظران بر ساخت موشک‌های مقاومت فلسطین بود.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه، ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ