: آن برهه شرایط ویژه‌ای بود. وضع مملکت بحرانی بود. یعنی اگر قاطعیت امام نبود شاید ما اصلا این امنیت را نداشتیم. شاید اصلا وضعیت طور دیگری بود. شاید اصلا نظام نمی‌ماند. روزی ۵۰ - ۶۰ تا ترور در تهران و شهرهای دیگر اتفاق می‌افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعه تجربه کشور ژاپن نشان می‌دهد دولت این کشور توانسته است با اعمال برخی سیاست‌ها از قبیل اقدامات کنترلی و آموزش کارکنان در حین استخدام، مانع از بروز پیامدهای منفی سالخوردگی نیروی کار شود.
کیهان درخصوص طرح نیروی انتظامی درباره حجاب نوشت: چند روزی است که، پلیس برای مهار این «حرام شرعی و حرام سیاسی» وارد میدان شده و با لطیف‌ترین ادبیات و محترمانه‌ترین تعابیر، از آن معدود افرادی که بر خلاف قانون و احکام شرعی - و احتمالا از سر ناآگاهی- رعایت نمی‌کنند درخواست کرده، رعایت کنند.
محرابیان وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد.
وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد. این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر ۳۰۰ متری را باز کنیم. بر این اساس، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.
رئیس جمهور آمریکا می گوید قصد ندارد درباره اعلام جرم علیه رئیس جمهور سابق این کشور اظهار نظر کند.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
یک کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: صدور این قطعنامه از هم‌اکنون به اعتبار و وجهه کشور لطمه زیادی زده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، به صورت فزایند‌ه‌ای این لطمات با مرور زمان، مهم‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
محمد مدرسی بیان کرد: ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.
این مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
نوری شب قبل از اینکه کیفرخواست علیه او قرائت شود در تلاش بوده کیفر خواست را مطالعه و خود را برای جلسه دادگاه آماده کند که مامورین پلیس سوئد با حمله به سلول انفرادی، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده‌ای که درباره اعتراضات اخیر اظهار نظرهایی داشتند، تاکید کرد: باید در این زمینه به قانون اساسی مراجعه شود؛ نمی‌شود که نماینده‌ای را از اظهار نظر درباره مسائلی که در کشور و دنیا می‌گذرد، منع کرد چراکه این خلاف قانون اساسی است.
مقامات روسیه این ادعا را «بی‌اساس» تلقی کرده و گفته‌اند، روسیه از پهپاد‌های ساخت خودش در جنگ اوکراین استفاده می‌کند.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران درخصوص اتفاق چند شب گذشته خوابگاه حافظ گفت: همان شب از هر هفت طبقه خوابگاه بازدید کردم، ورود نیروی انتظامی به خوابگاه کذب محض بود و هیچ دانشجویی دستگیر نشده بود.
دادستان کل کشور طی نامه‌ای به همتای سوئدی خود، خواستار رسیدگی به رفتار‌های غیرقانونی و رعایت اصول دادرسی عادلانه در مرحله تجدید نظر پرونده «حمید نوری» شد.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: با توجه به اقدامات مخرب و آشوب‌زای گروهک‌های تروریستی علیه مردم و امنیت ملی ایران و بی‌توجهی به هشدارها و اعتراضات مکرر در این رابطه، کشورمان انتخابی جز اعمال حق خود و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.
آیت الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.
امیرعبداللهیان حکم صادره از سوی دادگاه سوئد برای حمید نوری را فاقد هرگونه وجاهت و صلاحیت قانونی دانست و اظهار کرد: نباید اجازه داد طرفی ثالث در راستای منافع گروهی و یا سیاسی خود بر روابط تاریخی و عمیق دوکشور تاثیر سوء بگذارند.
نماینده مجلس گفت: تا جایی اطلاع دارم هم کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی جلسه‌ای با نیروی انتظامی جلسه داشته است و گزارشات این دوستان را شنیده است و ما هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با نیروی انتظامی خواهیم داشت و اسناد؛ مدارک و فیلم‌ها را مشاهده می‌کنیم.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.
رئیس ائتلاف دولت قانون و رهبر ائتلاف «فتح» عراق در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه قاچاق روغن بیشتر از آرد است، گفت: قاچاق ورودی و خروجی کشور به حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ