پس از عملیات ۶ تیر ۱۳۶۰ که موجب زخمی شدن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای شد، نیرو‌های دادستانی انقلاب توانستند رد‌هایی از گروه "رهروان فرقان" را در مشهد بیابند و در شهریور ۱۳۶۰ محمد متحدی و مسعود تقی‌زاده دو تن از عوامل بمب‌گذاری مسجد ابوذر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استتار کاربردی‌ترین مزیت تنوع طرح و رنگ در پروانه‌هاست. درخت، سنگ، برگ سبز یا خشکیده، خاک و هرچیز دیگری مثل اینها؛ پروانه‌ها بسته به شرایط زندگیشان، می‌توانند شبیه هر کدامشان باشند؛ آن‌قدر شبیه که حتی با دقت زیاد هم نشود تفکیکی بین این حشره و محیط اطرافش قائل شد؛ خصوصیتی که به‌ویژه نجات‌بخش پروانه‌های ماده از دست شکارچی آنهاست.
هوش مصنوعی، ابرقهرمانان را به سال ۱۸۵۰ میلادی و خیابان‌های لندن برده و تصاویری از آنان خلق کرده است.
سرجیو کونسیسائو تصاویر جالبی را پس از قهرمانی در رقابت های جام حذفی به اشتراک گذاشت.
اگر هاگوارتز یک مدرسه جادوی انگلیسی نبود، بلکه یک موسسه تحقیقاتی و جادوگری شوروی بود. سریال هری پاتر را احتمالا دیده اید، این بار هوش مصنوعی شخصیت‌های سریال را به دوران شوروی برده است!
نمایش مد در شهر کالی، کلمبیا/ مدل ها لباس های ساخته شده از گیاهان و مواد طبیعی بازیافت شده مانند گل و برگ را به نمایش می گذارند.
انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنشهای تندی را برای او به دنبال داشت.
مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران گفت: مار پیتون از مارهای غول پیکر کشور برمه است و با توجه به شرایط مناسب نگهداری در مجموعه حیات وحش پارک شهید چمران تخم گذاری کرده است.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
صفحه توییتری امارات اسپورت نیوز اقدام به انتشار تصویر دو ستاره سابق فوتبال ایران در لیگ امارات کرده است.
پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.
برخی گونه‌ها در حیات وحش به خصوص در دنیای حشرات وجود دارند که ذاتا و به خودی خود از چشم‌ها پنهان خواهند ماند چه خطری آن‌ها را تهدید کند یا نکند. این حشرات به طور طبیعی به شکل یکی از اجزای محیط زندگیشان خلق شده اند.
باستان‌شناسان این مجسمه را زیر سه لایه کف خشتی یافتند و تصورشان این است که شاید بومیانی که از نبرد با نیرو‌های اسپانیایی در سال ۱۵۲۱ جان سالم به در برده بودند، به خاطر ارزشی که برای این مجسمه قائل بودند آن را زیر زمین دفن کرده‌اند.
تصاویری جالب از مورچه‌ای را در ویدئو می‌بینید که در حال خوردن یک قطره آب است.
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
این تصویر مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی، در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
این گیاه آرنولدی، انگلی بدون ریشه، شاخه، ساقه یا برگ است و تا زمانی که برای شکوفه دادن آماده شود، از نظر بصری قابل شناسایی نیست جالب اینکه به گزارش نشنال جئوگرافیک، در روز‌های اخیر و به صورت تصادفی شکوفه آن دیده شد.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
«حسین توکلی» گفت: راستش را بخواهید از قدیم آلبوم تمبر کوچکی داشتم که خودم تمبرهایش را جمع نکرده بودم، برای همین همان کسی که آن را به من داده بود از من گرفتش. این بود که بعد از مدتی در من انگیزه‌ای ایجاد شد که خودم تمبر جمع کنم. این ماجرا به بیش از ٢٠سال قبل برمی‌گردد. اوایل این کار برایم سرگرم‌کننده بود و جنبه تفریح داشت، اما کم‌کم علاقه‌مند شدم و هدفمند تمبر‌های مختلفی جمع کردم. بعد‌ها هم به جمع‌آوری انواع سکه و برگ حبوبات علاقه‌مند شدم.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس، می‌گوید: «قهوه از دیرباز نوشیدنی رایج و محبوب ایرانی‌ها بود. ابن‌سینا در فهرست نوشیدنی‌های دارویی خود از «بونو» یا همان قهوه نام برده بود و در دوران صفویه نیز نوشیدن قهوه در مجالس ایرانی‌ها بسیار رایج شد. در همین دوران مکان‌های به نام قهوه‌خانه در ایران شکل گرفت و مردم علاوه بر نوشیدن قهوه در قهوه‌خانه‌ها در مجالس و دورهمی‌های خود قهوه می‌نوشیدند. در آن دوران خبری از چای به عنوان نوشیدنی رایج نبود.»
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ