رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور برای احیای اعتماد در بازار سرمایه از پیش بینی کارشناسان برای تحقق سود خالص ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی صنایع تولیدی بورسی در پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
سید ابراهیم رئیسی گفت: مسئله تاخیر در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن ظرف یک هفته بررسی و موانع برطرف شوند.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.
رئیس جمهوری عراق دستور داد، قوانینی که در دوره نظام سابق صادر شده‌اند، مورد بررسی و تجدیدنظر قرار بگیرند.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
در پی بروز برخی اشکالات در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز این مسأله را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
معاون سیاسی رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور برای بررسی عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران خبر داد.
محمد جمشیدی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: حادثه تلخ حمله به سفارت کشور برادر و همسایه جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم. آیت الله رئیسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.
رییس‌جمهور گفت: در بررسی ساختار‌های فرهنگی حتما لازم است قوانین بازنگری و به روز رسانی شود و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی به هر سه قوه دستور دادند تنقیح قوانین را دنبال کنند.
وزیر کشور با دستور رئیس جمهور برای بررسی حوادث اخیر استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد جزئیات حادثه رخ داده برای مهسا امینی را با فوریت و دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش نتایج حاصله را ارائه کند.
رئیس جمهور به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پی‌گیری و بررسی صادر کرد.
رئیس جمهور، سازمان برنامه را مکلف کرد هر چه سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست‌های کلی این برنامه که امروز از سوی رهبری ابلاغ شد،تدوین و جهت بررسی و تصویب به هیئت وزیران ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ