دومین گروه منتخب بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
حضور تیم ملی رویینگ ایران در کاپ جهانی سوییس لغو شد و با توجه به اینکه نازنین ملایی شانس صعود به فینال A را دارد به قهرمانی جهان اعزام می‌شود.
حضور پنج بازیکن فصل قبل آلومینیوم در نساجی مازندران یکی از نکات جالب توجه نقل و انتقالات است.
از برزیل گزارش شده مدیر ورزشی فیورنتینا برای خرید یک بازیکن از کورینتیانس در این کشور حضور دارد.
هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حقوقی و قضائی امروز با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت ویتنام برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور۸ ماهه و مقتدرانه ناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی گفت: این حماسه ماندگار خواهد بود و آنها با پیمایش ۳ قاره بزرگ افتخارآفرینی کردند.
شرکت ایران در فستیوال بین المللی ورزش‌های دانشگاهی روسیه در ۸ رشته و دو بخش دختران و پسران قطعی شد.
یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی فرهنگ عشایر «کوچ» با حضور قطعی ۸ استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!
رویداد سرمایه گذاری فناوری درپارک فناوری پردیس با حضور استارت اپها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس اسفندماه برگزار می شود.
آنجلینا جولی خواستار تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از احیای منطقه سنجار و زادگاه ایزدی‌های عراق شد.
ظاهرا، مراد از مقنن از عبارت «در ایران یافت شود»، حضور متهم در قلمرو جمهورى اسلامى ایران است و کیفیت حضور تأثیرى در شمول مفهوم آن ندارد، بدیهى است چنانچه حضور متهم یا محکوم علیه در اجراى مقررات استرداد صورت گرفته باشد، باید مقررات مربوط به استرداد رعایت شود.
هشت تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا تولد ۲۱ سالگی این دوره از مسابقات را جشن بگیرند.
۸ فرنگی کار برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) به باشگاه فولاد خوزستان پیوستند.
۸ فرنگی کار برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) به باشگاه فولاد خوزستان پیوستند.
وزنه برداران معلول برای شرکت در بازیهای پارآسیایی هانگژو چین به اردوی آمادگی دعوت شدند.
مسابقات لیگ برتر تنیس مردان با حضور ۸ تیم برتر آغاز شد.
مسابقات لیگ برتر تنیس مردان با حضور ۸ تیم برتر آغاز شد.
رسانه های بلژیکی نسبت به اعلام رسمی خبر پیوستن امیرحسین حسین زاده به شارلوا واکنش نشان دادند.
زمانی که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی شروع شد، هدف این نبود که روحانیت در تمام امور دخالت کند و حاکمیت را دربست در اختیار بگیرد. هدف این بود که کشور از یوغ استعمار و استبداد نجات پیدا کند و عموم مردم در حاکمیت حضور داشته باشند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ