از برزیل گزارش شده مدیر ورزشی فیورنتینا برای خرید یک بازیکن از کورینتیانس در این کشور حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان در حالی برابر ذوب‌آهن به برتری رسید که مورایس در مرکز زمین یک استعداد جدید را به کار گرفت.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
هواداران تاتنهام پس از شنیدن صدای جیمز مدیسون در حین خوانندگی شگفت زده شدند.
آلموجرا کبار، مدافع 17 ساله دورتموند، هدف نقل و انتقالاتی جدید باشگاه بارسلوناست.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
امین الدخیل شب گذشته برای اولین بار پیراهن تیم ملی بلژیک را برتن کرد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
نشریه الوطن اعلام کرد باشگاه السد با محمد امین حزباوی، مدافع تیم فولاد خوزستان، وارد مذاکره شده است.
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، پس از پیروزی این تیم برابر میلان بار دیگر استعداد خارق العاده‌اش در یادگیری زبان را به رخ کشید.
منچسترسیتی استعداد جوان جدیدی را مورد هدف قرار می‌دهد.
دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
مدافع بلندقامت تیم ملی جوانان امروز نوید ظهور یک استعداد تازه در برهوت مدافعین میانی فوتبال ایران را داد.
کمیته جوانان در کنار استعداد یابی برای تیم های ملی پایه قصد دارد به فعالیت های تیم ملی نونهالان هم رنگ و بوی جدی تری ببخشد.
سرمربی سابق تراکتور و حال حاضر سوچی روسیه، احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیمش را رد نکرد.
گرمسار- رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بسکتبال شناخته شده است.
گرمسار- رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بستکبال شناخته شده است.
ویدئوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
لوکادیا اگرچه شم بالایی در گلزنی دارد، اما در بازی مقابل مس کرمان توانایی‌های دیگرش را به رخ کشید که اگر هم‌تیمی‌هایش قدر آن‌ها را می‌دانستند، لوکادیا اولین پاس گلش در پرسپولیس را ثبت می‌کرد.
یورگن لوکادیا در بازی مس کرمان یکی دیگر از استعدادهای خود را به رخ کشید.
ناپولی این روزها با تکیه بر استعداد ستاره جوانی به نام ویکتور اوسیمن، صدرنشین بدون شکست ایتالیا و UCL است.
در حالی که غرب به پیشبرد روایت خسته و کهنه دموکراسی در برابر استبداد ادامه می‌دهد کشور‌های خاورمیانه از چشم‌انداز عصر تازه‌ای از جایگزین‌ها لذت می‌برند.
سازمان امور مالیاتی ابلاغیه جدیدی برای استرداد یک‌ماهه مالیات بر ارزش افزوده صادرات، صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ