هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ ملی والیبال چین‌تایپه توانست در یک کامبک عالی بحرین را شکست دهد.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
علیرضا قریب، داور بین‌المللی والیبال ایران، قضاوت هشت دیدار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور بحرین را بر عهده داشت.
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.
دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر باعث شده که انتقادات از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به همراه بازیکنانش زیاد شود.
شرایط عجیب برای تیم ملی والیبال نشسته باعث شده تا پرافتخارترین رشته تیمی ایران در دنیا در وضعیت بغرنجی طی سال‌های اخیر قرار بگیرد.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
کیلیان امباپه ادعای نشریه اکیپ درباره دخالت او برای رفع بحران در تیم ملی امید فرانسه در ماه رمضان را تکذیب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف بحرین می‌رود.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
تیم ملی هلند در آستانه دیدار مقابل آمریکا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر با ابتلای چند بازیکن خود به آنفولانزا مواجه شده و این نگرانی‌هایی را در اردوی نارنجی‌پوشان به وجود آورده است.
تیموتی کاستانیه تاکید کرد که بر خلاف ادعای رسانه ها، فضای تیم ملی بلژیک بحرانی نیست و برابر کرواسی برای صعود همه الاش خود را خواهند کرد.
کاسمیرو پیش از عزیمت به قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در انگلیس 500 هزار یورو صرف خرید ماشین‌های لوکس کرده است.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، با مشکلاتی جدی در آستانه جام جهانی 2022 قطر روبرو شده است.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برابر بحرین به پیروزی رسید.
مایک مانیان، دروازه دوم تیم ملی فرانسه، هم در دیدار امشب مقابل اتریش در لیگ ملت های اروپا آسیب دید.
بحران پست شماره ۱۰ در تیم ملی همانند باشگاهی وجود دارد و پیش بینی می‌شد کارلوس کی‌روش با توجه به سیستم تدافعی تیم ملی این پست را در ترکیب تیم ملی حذف کند.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
غیبت احمد صلاح و عبدالله عبدالسلام در لیست تیم ملی مصر این تیم را دچار بحران کرده است.
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ