رویداد سرمایه گذاری فناوری درپارک فناوری پردیس با حضور استارت اپها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس اسفندماه برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور گفت: هدف از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق،‌ جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر و توریسم است.
حجم جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در حالی در ایران آب رفته که چین همواره مهم‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ایران بوده است. در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد پول‌های چینی به سمت کشورهای همسایه سرازیر شده و سرمایه‌گذاران چینی به دنبال پررنگ شدن حضور خود در منطقه هستند.
در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور از ۷۰۰ بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به ارزش ۴۳۰ هزار میلیارد تومان رونمایی شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این سازمان برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در کشور برای استقرار سرمایه گذاران چینی خبر داد.
در جلسه‌ای با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش صنایع مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان که افزایش تولید و اشتغال داشته‌اند، توزیع می‌شود.
با حضور رئیس سازمان بورس و سایر مدیران بازار سرمایه از «پذیره‌نویسی حق‌تقدم الکترونیک»، «مرکز افکارسنجی»، «سامانه جمع‌سپاری (مرکز آزمون)» و «صکوک پلاس» رونمایی شد.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
نمایندگان یک شرکت سرمایه گذار چینی در استادیوم آزادی حضور پیدا کرده اند تا استقلال را رصد کنند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
سرمایه فرّار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.
با وجود شایعات درباره خرید باشگاه منچستریونایتد توسط سرمایه‌گذاران قطری حضور سِر جیم رتکلیف، ثروتمند انگلیسی، در دفتر این باشگاه باعث شده احتمال واگذاری یونایتد به او قوت بگیرد.
شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به‌ عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است. در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال 1401 شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، به‌زودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی می‌شود.
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: تفاوت در نوع تعهدات، تضمین تحویل دارایی پایه (نفت و میعانات)، حضور خریداران بالقوه و فعالان حوزه نفت و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی و نبود سود تضمینی از تفاوت‌های معاملات گواهی سپرده نفت خام با طرح گشایش اقتصادی دولت دوازدهم است
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور استارت آپ ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.
با توجه به چشم‌انداز صعودی نرخ تورم در کشور ناشی از تضعیف نرخ ریال و رشد قیمت ارز طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در بازار سهام هستیم. شرکت‌ها نیز توانستند قبل از قطعی گاز شاهد افزایش قابل‌‌قبول نرخ‌ها در معاملات بورس کالا باشند. این افزایش نرخ با تشدید محدودیت‌های گاز صعودی بوده و به نظر می‌رسد بازار بخش عمده‌ای از مواد اولیه کشور را دچار کسری عرضه کرده است که می‌تواند بر سودآوری بازار و شرکت‌ها اثرگذار باشد.
اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی، تایید کرد که از آندره‌آ آنیلی برای جلوگیری از حضور سرمایه‌گذاران خصوصی در سری A استقاده کرده است.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در جمع مردم جاسک گفت: امروز سرمایه‌گذاری در منطقه جاسک و سرمایه‌گذاری در این مناطق تضمین دارد، اینجا بسیار محل ارزشمندی به لحاظ سرمایه‌گذاری است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: سرمایه گذاران قطری با حضور در ایران و سرمایه‌گذاری به تولید کالاهای مورد نیاز قطر می‌پردازند تا این کالاها به کشورشان صادر شود.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی فندق با جذب سرمایه گذاران گفت: اعتبارات خوبی در زمینه صنایع تبدیلی و سایر خدمات کشاورزی اختصاص یافته است.
در شرایطی که بسیاری از صاحبان مشاغل، سرمایه گذاران و افراد مستعد به دنبال حضور در متاورس هستند، رئیس جمهور فرانسه نیز می‌خواهد متاورس اروپایی تأسیس کند.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا از سرمایه گذاران و متخصصان ایرانی برای حضور در بخش معدن و صنایع معدنی این کشور دعوت کرد.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، قصد دارند بعد از مدتی دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو بازگردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ