رسانه های بلژیکی نسبت به اعلام رسمی خبر پیوستن امیرحسین حسین زاده به شارلوا واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای این حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد و مجازات عاملان این اقدام وحشیانه را خواستار شد.
حضور ساندرو تونالی، بازیکن جدید نیوکسل، در یک رستوران ارزان قیمت در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
حضور فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در تمرین رئال مادرید و مشت‌های وینیسیوس به او بازتابی جالب در رسانه‌ها داشت.
کمیته پارالمپیک آسیا به پرچمداری ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو واکنش نشان داد.
حضور لوکا مودریچ در یک تورنمنت تنیس خیریه بازتاب جالبی در رسانه های دنیا داشت.
حضور برد پیت در مسابقه جایزه بزرگ سیلوراستون بریتانیا که برای بازی در صحنه‌هایی از یک فیلم مربوط به فرمول یک بود، بازتابی گسترده در رسانه‌های دنیا داشت.
با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از اجرای عملیات مقاومتی عیلی، رسانه‌های عبری‌زبان همچنان به بررسی چرایی اجرای این عملیات و پیامدهای آن می‌پردازند.
سفر رسمی وزیر خارجه عربستان به ایران و ابراز خرسندی وی از مذاکرات شفاف و مثبت، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفت.
باشگاه شارلروا حضور بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی را بازتاب داد.
برنامه سفر رییس جمهور ایران به سه کشور آمریکای لاتین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی‌ زبان داشت.
امضای تعداد زیادی از توافقنامه‌های همکاری میان ایران و ونزوئلا در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفته است.
رسانه‌های غربی و انگلیسی‌زبان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ونزوئلا و آمریکای لاتین را با ادبیات، واکنش‌ها و شیوه‌های متفاوت بازتاب دادند.
سفر رئیس جمهور کشورمان به ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین، با توجه به ضدآمریکایی بودن این کشورها و تقویت روابط مشترک برای مبارزه با تحریم‌ها در رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ ای داشت.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
رسانه های عربی و منطقه ای در ساعات اخیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و حضور گسترده مردم ایران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را بازتاب دادند.
محمود واعظی در تمامی ملاقات‌های حسن روحانی حضور داشت، به طوریکه در برهه‌ای حتی جایگاه او را بدیل به معاونت اول، قلمداد می‌کردند و در نقل قول‌های رسانه‌ای صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف این دو، یعنی محمود واعظی و اسحاق جهانگیری بازتاب داشت و جهانگیری شرایط و جایگاهش را اینگونه توصیف کرد؛ که حتی اجازه ندارد منشی دفتر خود را برکنار کند.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
بهار فخرایی، به بازتاب حضور خبرساز زن بدون حجاب در راهپیمایی ۱۳ آبان واکنش نشان داد.
رئیسی در حضور رهبر انقلاب و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، از آمار ۶ ماهه اول کار دولت رونمایی کرد اما در این بین اعداد اعشار را اشتباه خواند. این اشتباه رئیسی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.
شکست منچستریونایتد مقابل سوسیداد در لیگ اروپا، در حضور 90 دقیقه‌ای کریستیانو رونالدو در میدان، در رسانه‌های ورزشی دنیا بازتاب‌ قابل توجهی داشت.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.
نشریه «آبولا» پرتغال در گزارشی با تیتر «ساپینتو و یک روز تاریخی در ایران» به دیدار استقلال با مس کرمان در لیگ ایران با حضور بانوان پرداخت.
سی ان ان به حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ در مراسم عزاداری پرداخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ