۸ فرنگی کار برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) به باشگاه فولاد خوزستان پیوستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قایق در پی برخورد با یک کشتی مملو از شن در رودخانه ای در ۳۰ کیلومتری داکا پایتخت بنگلادش، واژگون شد و ۸ نفر کشته شدند.
محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان، امشب جمعه در جام کنکورد برای کسب مدال طلا به مصاف گاجی مراد عمراف از روسیه می رود.
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
اسامی هشت کادیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون به منظور تعیین رئیس اعلام شد.
از میان ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، ۸ نفر برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.
تیم کشتی فرنگی ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز و ۱۹۶ امتیاز با اقتدار عنوان قهرمانی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به پهلوگیری هشت فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام گفت: فرآیند تخلیه محمولات این کشتی‌ها با اختصاص تجهیزات مناسب شروع شده است.
هتل «کرچوال» که محل اقامت این ورزشکاران بود، در پی زلزله ویرانگر به آوار تبدیل شده است.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، با یک مدال برنز مصطفی طغانی و حذف ۸ آزادکار دیگر ایران به پایان رسید.
اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: هم‌اکنون تخلیه همزمان هشت فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در اسکله‌های مجتمع بندری امام با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته در حال انجام است.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از روز جمعه با دعوت از حسن یزدانی و کامران قاسمپور و ۸ کشتی‌گیر دیگر آغاز خواهد شد.
وزارت دفاع تایوان از رؤیت ۸ فروند جنگنده و ۴ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
دارنده ۸ مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
۸ فرنگی کار برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) به باشگاه فولاد خوزستان پیوستند.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی مقابل بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه عالی ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.
محمدرضا گرایی در نیمه‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل جانی ختسوریانی از گرجستان با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.
وزارت دفاع تایوان از رؤیت ۸ فروند جنگنده و ۵ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
وزارت دفاع تایوان از رؤیت ۲۳ فروند هواپیما و ۸ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
زارع در همان تایم نخست فینال با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ