شرکت ایران در فستیوال بین المللی ورزش‌های دانشگاهی روسیه در ۸ رشته و دو بخش دختران و پسران قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست‌ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می‌شود.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
تیم ملی تکواندو دانشجویان جهت حضور در سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، شامگاه چهارشنبه ایران را به مقصد چین ترک می کنند.
تیم ملی تکواندو دانشجویان جهت حضور در سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، شامگاه چهارشنبه ایران را به مقصد چین ترک می کنند.
مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در ژیمناستیک نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما ان‌شاءالله فینالیست داریم و نیم‌نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت.
ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی‌ویکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد چین مشخص شد.
ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی‌ویکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین اعلام شد.
نمایندگان رشته‌های قایقرانی و دوومیدانی کشورمان برای حضور در سی‌ویکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان معرفی شدند.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی فرمول یک روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
برای شرکت در فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه حضور کاروان ورزشی دانشجویان ایران در 8 رشته در دو بخش دختران و پسران قطعی شد.
قرعه کشی مسابقات والیبال یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار شد و تیم ملی ایران که در آخرین لحظات جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد، حریفانش را شناخت.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره ۳۲ مدیریت دفاعی و دوره هشتم دکترای حرفه‌ای عالی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز پنج شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان عالی رتبه ارتش برگزار شد.
آیین اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه به وقت محلی با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
کادر فنی و مربیان تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران برای آماده سازی و حضور در مسابقات قهرمانی جهان شخص شدند.
لژیونر جدید فوتبال ایران با سابقه حضور در تیم ملی دانشجویان در لیگ یک تایلند توپ خواهد زد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ