معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
معاون اول رئیس جمهور از روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: باید به تکنولوژی ارتباطی و رسانه ای مجهز شویم.
نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: استیضاح وزیرکشور باید به دلیل عملکردش در اعتراضات ۱۴۰۱ و حوادث زاهدان باشد نه آن نامه معاون سیاسی!
معاون اول رئیس جمهور، گفت: همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه عفاف و حجاب روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس بررسی شود.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان این‌که در این خصوص قوه قضائیه، لایحه‌ای را آماده کرد که به عنوان لایحه قضایی به دولت آمد و دولت هم سعی کرد از تغییرات بنیادین که شاکله لایحه قوه قضائیه را بر هم بزند، بپرهیزد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً ممکن بود دولت درباره بخش‌هایی از لایحه، نظر دیگری داشته باشد، اما، چون لایحه قضایی بود، ما سعی کردیم که حداقلِ تغییرات را در آن ایجاد کنیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: فارغ التحصیلان مقاطع بالای دانشگاه‌ها بعضا از مهارت و تخصص مورد نیاز برخوردار نیستند و باید دانشجو منطبق با مهارت های مورد نیاز بازار تربیت شود.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: تروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: ترروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: حجاب طبیعتاً برای نظام جمهوری اسلامی یک هنجار بسیار ارزشمند است و جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشد. حجاب یک امر شرعی است و طبق اصل ۴ قانون اساسی همه امورات و تصمیمات کشور باید بر اساس شرع باشد. در قوانین موضوعه به حجاب اهمیت ویژه داده شده است و کسانی که در مورد حجاب هنجارشکنی می‌کنند مجرم شناخته می‌شوند و این قانون حاکم است.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: خانم ها آن گونه که باید در میدان حاضر نمی شوند؛ باید بیشتر از این حاضر شوند و بیشتر از این مدیریت ها را بپذیرند. من خودم در دانشگاه الزهرا(س) مدیریت هایی را به خانم ها پیشنهاد می دادم و نمی پذیرفتند؛ چون گاهی اوقات تا دیر وقت باید وقت گذاری می کردند. البته شاید هم حق داشتند و کار تمام وقت به خانواده شان صدمه می زد.
زابل- معاون اول رئیس جمهور گفت: افغانستان باید به حقابه هیرمند متعهد باشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در عمل به سیاست‌های دولت اعتماد کند و باور داشته باشد که دولت مصمم است کارها را به دست بخش خصوصی بسپارد.
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
حسینی درباره وعده شفافیت مجلس یازدهم بیان کرد: شفافیت وعده نمایندگان مجلس است و باید پاسخ دهند. من در دولت هستم. رییس مجلس اخیرا گفته است که طرح شفافیت را خودم جزو اولین نفرهایی هستم که امضاء کردم. این طرح تصویب شده است و الان در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان است. شفافیت بسیار خوب است و ما طرفدار آن هستیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاستگذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع بندی رسید مسئله اصلی کشور مذاکرات نشود، گفت: کشور باید روند خود را داشته باشد و خنثی سازی تحریم ها دنبال شود و اگر احیانا برجام احیا نشد مشکلی پیش نیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ