رئیس جمهور اقدامات انجام شده در باغ ملی گیاه‌شناسی و اصلاح و ذخیره ژنتیکی گونه‌های مختلف گیاهی را از جمله اقدامات ماندگار و تاثیرگذار در افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی و دستیابی به خودکفایی کشور در زمینه بذر دانست و از پژوهشگران، محققان و متخصصین کشاورزی در این مرکز قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همسایه روس ما باید بداند مسیر همکاری از رهگذر احترام به خطوط قرمز مردم ایران از جمله تمامیت ارضی و استمرار حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه می‌گذرد.
عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.
هالی داگرس، سردبیر ایران‌سورس گفت: تبدیل حقوق آب فرامرزی به یک موضوع سیاسی وحشتناک است. به جای گفتگو، تهران و کابل به لفاظی رو آورده‌اند. اخیراً، ابراهیم رئیسی به طالبان هشدار داد که «مسئله آب هلمند و حقابه ایران را جدی بگیرند». ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز اعلام کرد که مقامات ایرانی باید درخواست خود را با «کلماتی مناسب» مطرح کنند.
سلطانی گفت: به نظر من این سفر نمی‌تواند حتی دستاورد سیاسی خوبی برای کشور داشته باشد. البته باید گفت که سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، دیگر آن کشور‌هایی که ایران به لحاظ سیاسی روی آن‌ها حساب می‌کرد، نیستند. چرا که قبلا کشور‌هایی مانند بولیوی تحت حاکمیت او مورالس یا اکوادور هم قرار داشتند که این دو کشور چندسالی است با تغییر دولت‌های آن‌ها از دایره ارتباط سیاسی ایران در امریکای لاتین خارج شده‌اند.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه استان، سیستان و بلوچستان را پاره تن ایران خواند و گفت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود باید تلاش بیشتری برای رفع نیازهای مردم سیستان و بلوچستان صورت گیرد.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
رئیسی با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای جذب نخبگان کشور‌ها تاکید کرد: باید زمینه‌های حضور دانشمندان ایرانی را که سرمایه‌های عظیم کشور هستند در داخل فراهم کنیم.
رئیس جمهور طرح کاشت ۱ میلیارد درخت طی ۴ سال در سراسر کشور را از جمله اقدامات بسیار خوب و ارزنده در زمینه حفظ منابع طبیعیدانست و گفت بر اساس این طرح هر ایرانی باید ۳ درخت بکارد.
معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: حجاب طبیعتاً برای نظام جمهوری اسلامی یک هنجار بسیار ارزشمند است و جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشد. حجاب یک امر شرعی است و طبق اصل ۴ قانون اساسی همه امورات و تصمیمات کشور باید بر اساس شرع باشد. در قوانین موضوعه به حجاب اهمیت ویژه داده شده است و کسانی که در مورد حجاب هنجارشکنی می‌کنند مجرم شناخته می‌شوند و این قانون حاکم است.
به گفته دوستان انقلابی و اعضای دولت سیزدهم، ایران سالهاست از سیاست قاشق خالی غربی‌ها رنج برده است. حالا سزاوار نیست از کشور‌های دوستی، چون چین که به آن‌ها در روز‌های سخت امید بسته است نیز شاهد همین سیاست قاشق خالی باشد؛ لذا بزرگترین دستاورد سفر آقای رئیسی به چین باید عملیاتی شدن برنامه همکاری جامع ایران و چین باشد نه اینکه چینی‌ها آقای روحانی را بیشتر تحویل گرفتند یا آقای رئیسی را؟
به تئوریسین‌های رسانه‌ای دولتی باید تذکر داد که ابراهیم رئیسی، عزیز مصر نیست که حلال مشکلات باشد؛ مراقب باشند ایران به سرنوشت پاکستان دچار نشود.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در نشست بعدی خود سه تصمیم مهم برای آینده فوتبال ایران اتخاذ کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیسی در این دیدار با بیان اینکه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید مورد احترام قرار گیرد، تاکید کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرز‌های تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه و تغییر در وضعیت ترانزیتی ایران و ارمنستان مردود است.
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران بازنشسته شده است و نامه خاتمه کار وی نیز در وزارت ورزش رویت شده اما این اخبار نی‌تواند زمزمه‌هایی برای ماندن داورزنی به شیوه سه سال قبل تاج باشد.
رئیس جمهور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون ۱۵ بار بر صلح‌آمیز بودن و عدم انحراف فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از مقررات این آژانس تاکید کرده است، آیا این گزارش‌ها برای کشور‌های غربی فاقد اعتبار است؟
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.
عملکرد ابراهیم رئیسی در یک سال گذشته این تفکر را میان اهالی سیاست ایجاد کرده است که او احتمالا تنها رئیس جمهور تک دوره‌ای ایران شود، در این صورت بعید نیست لاریجانی بار دیگر پا به عرصه رقابت گذاشته و با کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ بخواهد رقیب را از میان به در کند.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
رییس جمهور گفت: همسایگان ما خودشان می‌گویند ترجیح می‌دهند برای خدمات پزشکی به جای اروپا به ایران بیایند. این یک سرمایه بزرگی است که باید از آن مراقبت کرد. باید به خواسته‌ها و مشکلات جامعه پزشکی توجه شود و از نظرات آن‌ها استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ