ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
اکنون برخی از دوستان ما همچون روسیه به همان چاله‌ای افتاده‌اند که چندی پیش چین به درون آن افتاد. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز دیروز در این رابطه گفت: به دوستان خودمان در روسیه عرض می‌کنم تکلیف ما با ادعا‌های غیرمستند و نخ‌نماشده اماراتی‌ها درخصوص جزایر ایرانی مشخص است، اما مواضع نامربوط علیه ایران در مسکو به نفع روابط فیمابین نیست. حمایت‌های ایران از مسکو مشروط است.
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضائی فرایند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرایندهای قضائی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
اگر دولت افغانستان پاسخ مثبت به اخطار رئیس‌جمهور ندهد و نظر ایران را تامین نکند، عکس‌العمل ایران چه خواهد بود؟ آیا اصولاً راهکار عملی جز اعمال فشار برای نظام جمهوری اسلامی باقی می‌ماند؟
رئیس شورای شهر تهران گفت:وقتی آتش نشانی ۵ مرتبه تذکر می‌دهد شهردار منطقه باید ساختمان ناایمن را پلمب کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
چابهار- رئیس جمهور پیرامون حقابه هیرمند به حاکمان افغانستان اخطار داد و گفت: دولت مصمم است حق مردم کشور را هرجا باشد بگیرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: حقآبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند؛اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
اسماعیل صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: آسانسور شورای شهر استاندارد ندارد و نمی‌دانم به چه جراتی اعضای شورای شهر سوار این آسانسور می‌شوند.
شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند، اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دیدار صمیمی رئیس‌جمهور با مردم سنندج در بازارهای این شهر نشان داد امنیت منطقه برقرار است و آشکار کرد که تبلیغات مسموم مبنی بر ناامنی این مناطق جعلی است.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار یک نماینده درباره اظهارات رئیس جمهور آذربایجان پیرامون تمامیت ارضی ایران، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.
عباس رنجبر، مسئول دفتر سعید جلیلی در توئیتی نوشت که مسئولیت مستقیم تبعات احیای برجام برعهده ی رئیس جمهور و علی باقری، رئیس تیم مذاکرات احیای برجام است.
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
هیجان بازار مسکن در اردیبهشت طبیعی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ