رئیس جمهور گفت: کنترل برای مچ گیری نیست بلکه برای تداوم اعتماد است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفافیت در دو دولت خاتمی و روحانی قابل مقایسه با دو دولت دیگر نبوده و نیست. شفافیت کمک زیادی می‌کند که تخصیص منابع و صرف پول و بودجه، منطقی و عقلایی انجام شود و در نتیجه کارایی اقتصادی بهتر شود و با منابع مشخص مالی خروجی‌های بهتری به دست آید.
سد و نیروگاه «چم شیر» به عنوان بزرگ‌ترین پروژه برق - آبی کشور بوده و هدف آن ذخیره بیش از ۲.۳ میلیارد مترمکعب آب همراه با بهبود کیفیت و کنترل سیلاب‌های رودخانه زهره و نیز تولید ۴۸۲ گیگاوات ساعت انرژی برق‌- آبی در سال است. ساخت این سد بر روی رودخانه زهره از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، اما از دو سال پیش هشدار‌های بسیاری از سوی فعالین محیط زیستی و سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به مخاطرات آبگیری این سد داده شده بود.
سعید قاسمی، چهره جنجالی و خبرساز اصولگرا بابت عدم کنترل قیمت‌ها و گرانی به رئیسی کنایه تندی زد. قاسمی در این ویدیو می‌گوید: آقای رییسی تکلیف مارو معلوم کن، یا خودت با اون‌ها همدستی و داری شامورتی بازی در میاری؟ یا اصلا فرمون دست تو نیست.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
سعید قاسمی در برنامه ثریا خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: دیدی عزیزم؟ نه قیمت خیار و نه قیمت گوجه را نتوانستی کنترل کنی!
هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد، آدم حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیسی به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت دارو‌ها بکار گیرند.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها ونظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در مرکز کنترل شرکت ملی گاز گفت: تعطیلی ها باعث به سختی افتادن مردم میشود اما در این شرایط تعطیلی را پذیرفتیم تا مردم به زحمت نیوفتند.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
رئیس جمهور در ستاد هماهنگی اقتصادی بر کنترل قیمت و رعایت حقوق مصرف‌کننده در کنار رشد تولید تاکید کرد.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
حسن کاظمی قمی نوشت: گفتگو‌های سازنده‌ای در راستای کنترل بیماری فلج اطفال در افغانستان، آموزش و همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های علمی و بهداشتی میان دو کشور صورت گرفت
رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی مدیران باید به صورت دائم انجام شود تا موجب رشد و تعالی نظام اداری کشور شود.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
ارزش سهام عدالت در حالی که بازار سرمایه سیر نزولی گرفته، به شدت کاهش یافته به طوری که ارزش این سهام به کمتر از ۱۰ میلیون تومان رسیده است.
در پایان معاملات امروز ۵ تیرماه ۴ نماد جهت برگزاری مجمع عمومی متوقف می‌شوند در میان این نماد‌ها یک نماد جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف می شود.
سهم شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی از کل شرکت‌های دانش بنیان کشور برابر حدود ۴ درصد بوده، از سوی دیگر گسترش شرکت‌های مذکور در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک نیاز جدی در کشور مطرح بوده، اما معضل خرده مالکی در کشاورزی، به عنوان مانعی مهم در برابر این موضوع وجود دارد.
رئیس مجلس در جریان بررسی کلیات طرح کنترل اجاره‌بهای املاک مسکونی گفت که تاکنون از چند صد خانه خالی بر اساس خوداظهاری مالیات دریافت شده است.
جمیله علم‌الهدی گفت: در حال حاضر در جامعه تعارض زیاد است اما به اغتشاش نرسیدیم زیرا سیستم مدیریت سعی می‌کند کنترل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ