رئیس جمهور گفت: باید برای امید و اعتماد آوری مردم تلاش شود و آن هم در گروی کار مداوم و شبانه روزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
قم- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: ما باید بتوانیم در عرصه هوایی، دریایی، پدافند و زمینی بر توان اجرای عملیات ترکیبی خود بیفزائیم تا توان بازدارندگی کشور بیش از پیش افزایش پیداکند.
برخی معتقد هستند صرف نظر از هر نتیجه ای در جام ملت های آسیا باید از امیر قلعه نویی حمایت شود و او در مسیر صعود به جام جهانی بعدی هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: مهدی تاج باید زودتر احکام تیم فوتبال امید را بزند.
به گفته دوستان انقلابی و اعضای دولت سیزدهم، ایران سالهاست از سیاست قاشق خالی غربی‌ها رنج برده است. حالا سزاوار نیست از کشور‌های دوستی، چون چین که به آن‌ها در روز‌های سخت امید بسته است نیز شاهد همین سیاست قاشق خالی باشد؛ لذا بزرگترین دستاورد سفر آقای رئیسی به چین باید عملیاتی شدن برنامه همکاری جامع ایران و چین باشد نه اینکه چینی‌ها آقای روحانی را بیشتر تحویل گرفتند یا آقای رئیسی را؟
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: تمامی اظهارات و اقدام در دولت و مجلس باید راهبرد ایجاد امید در دل مردم باشد.
نماینده چابهار گفت: از خدا بترسید و بترسیم که نا امید کردن خلق خدا ناروا است این بار درخواستم متفاوت است به حرمت مروتتان برچسب محرومیت را از استان، شهر‌ها و روستا‌های ما بردارید که با تزریق این واژه شوم بر اهل و دیار ما هیچ پیشرفتی حاصل نشد، بلکه انگیزه رشد از جوانان ما گرفته شد و در پناه این تعبیر نامناسب به سکون تن داده اند، ما محروم نیستیم و ما ثروتمندترینیم و هم منزل اقیانوسیم.
رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
فاطمی امین در جریان بررسی استیضاح خود ضمن قرائت نامه رئیس جمهور به نمایندگان اظهار کرد: دولت و مجلس انقلابی باید با همدلی و همراهی و کمک به یکدیگر مشکلات کشور را حل کنند؛ من ضعف‌ها را می‌پذیرم و پاسخ‌هایی دارم.
رئیس مجلس گفت: اگر امروز از ما بپرسند خروجی ۲۰ سال گذشته برنامه چشم انداز چه بوده است، همه ما باید سرهایمان را پایین بیندازیم، ضمن آنکه مردم از ما سوال می‌کنند که دولت و مجلس قرار است در برنامه هفتم چه افق روشنی را به ما نشان دهند؟ و این یعنی امید به آینده و باید به این مطالبه پاسخ بدهیم.
رئیس جمهور گفت: باید برای امید و اعتماد آوری مردم تلاش شود و آن هم در گروی کار مداوم و شبانه روزی است.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لرستان هنوز در مسیر رشد و توسعه قرار نگرفته است، گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت فعالیت داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ