حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
یک روزنامه عبری زبان از افزایش مراجعات شهرک‌نشینان صهیونیست اطراف نوار غزه به مراکز روان‌درمانی رژیم صهیونیستی بر اثر نگرانی از حملات مقاومت خبر داد.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
روزنامه کیهان که اردوغان را به ذیکتاتوری، بیگاری دادن به امریکا و ناتو متهم کرده بود، مدعی شد: روزنامه‌های زنجیره‌ای و تحت اجاره اصلاح‌طلبان ... به دروغ ادعا کرده بودند که کیهان از موفقیت اردوغان در انتخابات ترکیه نگران شده است!
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: به شهروندان این کشور نسبت به حضور در روسیه هشدار دوباره می دهیم.
فرصت باشگاه‌های آسیایی برای کامل کردن مدارک و ارائه مستندات مجوز حرفه‌ای روز جمعه به پایان می‌رسد و باشگاه استقلال ساعات دلهره آوری را برای حل مشکلات مالی پیش روی خود می‌بیند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
رئیس جمهور روسیه با انتشار مقاله ای در روزنامه مردم چین نوشت که مسکو نگران تلاش های غیرمسئولانه برای تضعیف امنیت هسته ای است.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
روزنامه کیهان نوشت: شاید این مکر خدا باشد که نظم غیرآمریکایی جهان آینده را آمریکا به دست خودش و با تلاش‌های امروزش شکل دهد؛ مانند آن گورکنی که برای کندن زمین با تمام توان تلاش می‌کرد، اما نمی‌دانست سرانجام خودش داخل این گور خواهد خوابید.
روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی از افزایش نگران کننده آمار خودکشی ها در میان نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۲ خبر داد.
روزنامه اطلاعات نوشت: تا کار اقتصاد به دست کاربلد و متخصص نیفتد و مدیران تریبونی و کم تجربه در پست های مهم باشند،
روزنامه اطلاعات نوشت: تا کار اقتصاد به دست کاربلد و متخصص نیفتد و مدیران تریبونی و کم تجربه در پست های مهم باشند،
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت تاکید کرد نهادهای امنیتی به شدت نگران اظهارات مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در حمایت از مقاومت هستند.
لاپید در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست با متهم کردن ایران به ارسال پهپاد برای روسیه در جنگ اوکراین گفته تل‌آویو برای بازبینی مواضعش در خصوص جنگ اوکراین، ارزیابی‌های روزانه انجام می‌دهد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
حامیان عزاداری سکولار معتقدند سیاست، ناپاکی‌ها و پلشتی‌هایی دارد که وجودش در هیئت به این مکان نورانی لطمه می‌زند، اما اساساً بحث امامت در شیعه و اقدام و حرکت امام حسین (ع) برای تشکیل حکومت اسلامی به منظور برپا داشتن اسلام ناب محمدی موضوعیت سیاسی در دل نهفته دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ