شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری برای جبران کمبود نیروی انسانی آموزگاری در برخی از استان‌ها آزمون مجدد برگزار کنیم
فدراسیون شمشیربازی در تلاش است که یکی از مراحل کمپ بین‌المللی اسلحه سابر را در تهران برگزار کند.
فدراسیون شمشیربازی در تلاش است که یکی از مراحل کمپ بین‌المللی اسلحه سابر را در تهران برگزار کند.
معترضان در ایالت مانیپور هند با برگزاری تظاهراتی اقدام به آتش کشیدن خانه‌های رهبران حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» کردند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از تلاش برای برگزاری نشست وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه خبر داد.
منابع سودانی از تلاش سفارت انگلیس در خارطوم برای به خدمت گرفتن دانشجویان سودانی تحصیلکرده در اوکراین به منظور برگزاری اعتراضات علیه روسیه خبر دادند.
دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: در ۵ سال گذشته فدراسیون ژیمناستیک ۶۷ مدال بین‌المللی و جهانی و آسیایی کسب کرده است.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: «برگزاری کنکور دو بار در سال خوب و مفید است، اما پذیرش هم باید در دو مرحله تقسیم شود. این یک فرصت عالی برای داوطلبانی است که کنکور را به خوبی جواب نداده‌اند و در همان سال می‌توانند جبران کنند. باید به سمتی برویم که بدون قطعی اینترنت، آزمون را به شکل کامل، درست و بدون تقلب با موفقیت برگزار کنیم.»
وبگاه صهیونیستی واللا گزارش داد که مقامات تل آویو در صدد منع برگزاری نشست شورای امنیت با موضوع هتک حرمت مسجدالاقصی هستند.
مقامات روسیه از تلاش مسکو برای برگزاری دیدار بین رؤسای جمهور ترکیه و سوریه در روسیه خبر داده و گفتند که چنین دیداری، مثبت و مفید خواهد بود.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
هفته جهانی گردشگری زیارت به مدت سه روز در شهرهای سمرقند، خیوه، بخارا و تاشکند ازبکستان برگزار شد در این هفته گردشگری ازبکستان تلاش کرد خود را به عنوان یک کشور مسلمان به دنیا معرفی کند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: براساس گزارش جامعه اطلاعاتی ایران، آمریکا متهم ردیف اول اغتشاشات است.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می‌دانیم.
یک منبع امنیتی عراقی گفت در سالگرد اعتراضات تشرین در عراق، از صبح امروز جمعی از معترضان تلاش دارند خود را به میدان التحریر در مرکز بغداد برسانند.
محسنی اژه‌ای خطاب به مقامات قضایی استان‌های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند، دستوراتی صادر کرده و بر ضرورت اهتمام مسئولان قضایی تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
رئیس جمهور ترکیه از تلاش آنکارا برای برگزاری نشستی بین روسای جمهور روسیه و اوکراین به منظور حل بحران بین دو کشور خبر داد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
دادگاه عمومی و انقلاب متهمان جرم معامله بر اساس اطلاعات نهانی را به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان جریمه (معادل سه برابر سود کسب شده از جرم) محکوم کرد. معاون وقت شرکت متخلف نیز به یکسال حبس محکوم شد.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.
جمعی از نمایندگان اخیراً طرح «اصلاح نظام انتخابات تناسبی استانی_شهرستانی مجلس شورای اسلامی» را تدوین و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند که این هیئت طرح مذکور را به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ