دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: در ۵ سال گذشته فدراسیون ژیمناستیک ۶۷ مدال بین‌المللی و جهانی و آسیایی کسب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در صورت تصویب انتخابات تناسبی، تلاش می کنیم انتخابات حوزه تهران را به صورت تناسبی برگزار کنیم.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید همه تلاش ها در جهت برگزاری یک انتخابات رقابتی، با شکوه و با حضور همه گروه ها و جریانات باشد.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
اقدام محمد باقر قالیباف در بازگشایی یک پرونده و موضوع کهنه، از سوی ناظران به عنوان تلاشی برای جلب توجه افکار عمومی در آستانه انتخابات مجلس ارزیابی می‌شود که قرار است زمستان سالجاری برگزار شود.
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از تشکیل تیم ملی فین سوییمینگ و اعزام آن به مسابقات قهرمانی‌ آسیا در تایلند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با برگزاری انتخابی تیم ملی بهترین‌ها را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از تلاش برای برگزاری نشست وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه خبر داد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی از برگزاری مجمع انتخابات ۱۰ فدراسیون ورزشی تا پایان سال خبر داد و گفت: تلاش بر این است که تکلیف ریاست ۱۰ فدراسیون را تا پایان سال مشخص کنیم.
روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱، همزمان با برگزاری جلسه سنای امریکا برای شمارش آرای الکترال، تعدادی از هواداران دونالد ترامپ، پس از شرکت در سخنرانی او به سمت ساختمان کنگره حرکت کردند و تلاش کردند به صورت خشونت‌آمیز جلوی برگزاری جلسه را بگیرند. حوادث این روز از سوی بسیاری تلاش برای سرنگونی حکومت و جلوگیری از فرآیند قانونی انتخابات تلقی شد. یافته‌های کمیته ۶ ژانویه نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، شخصا در جریان وقایع این روز قرار داشته و عملا آن را مدیریت کرده است.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری از تلاش برای فراهم کردن شرایط ثبت نام و برگزاری انتخابات این فدراسیون برای تعیین رئیس آینده خبر داد.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: تلاش بر این است که انتخابات فدراسیون را در نیمه اول دی براساس دستورالعمل مجمع برگزار کنیم.
تیم امید فیفا دی آبان ماه را از دست داد اما به نظر می رسد، فدراسیون فوتبال در تلاش است با انتخاب سرمربی جدید اولین تمرین تیم امید در فروردین ماه پیش رو برگزار شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه اسفند سال آینده انتخابات مجلس برگزار خواهد شد، تلاش می‌کنیم هر چه زودتر بررسی این طرح در مجلس به اتمام برسد.
یک نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تلاش نمایندگان برای تعیین زمان برگزاری جلسه آینده به منظور انتخاب رئیس جمهور این کشور خبر داد.
دادگاه عمومی و انقلاب متهمان جرم معامله بر اساس اطلاعات نهانی را به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان جریمه (معادل سه برابر سود کسب شده از جرم) محکوم کرد. معاون وقت شرکت متخلف نیز به یکسال حبس محکوم شد.
جمعی از نمایندگان اخیراً طرح «اصلاح نظام انتخابات تناسبی استانی_شهرستانی مجلس شورای اسلامی» را تدوین و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند که این هیئت طرح مذکور را به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ